Vaff1 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Heisann Jeg vurderer å kjøpe en pc og her er min handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=31373. Hva synes dere om den?? Noen endringer? Lenke til kommentar
Vaff1 Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 HeisannJeg vurderer å kjøpe en pc og her er min handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=31373. Hva synes dere om den?? Noen endringer? 6572617[/snapback] Sånn nå er den lesbar Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Kjedelig kabinett, men ellers RÅ pc Edit: Ram? Endret 28. juli 2006 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Konge bra pc! Men siden du skal invistere så mye penger i en ny maskin ville jeg ha ventet på de nye directX støtta skjermkortene. I tillegg ville jeg heller vurdert denne 20" istedet;) Link https://prisguiden.no/product.php?product_id=47515 hilsen Eldarwan Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Den skal brukes til spilling? Uansett ville kanskje gått for en litt billigere cpu og skjermkort, men hvis penger ikke er problem skal jeg ikke stoppe deg å bruke de opp Lenke til kommentar
Vaff1 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Takk for tipsene. Er det noe mere å tilføye?? Hvilken ram burde jeg bruke? skal ha 4 gb Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Det der ser jo bare helt rått ut Men sålenge du skal punge ut med så mye, så er jo et Thermaltake Kandalf kabinett, kulere og kjøligere... En annen ting er at du burde heller skaffe Windows XP Pro x64-bit Edition sålenge du anskaffer en prosessor med støtte for 64bit, så gir det bedre ytelse med et 64bit operativsystem isteden for 32bit som du har valgt... Dessuten er Engelsk operativsystem bedre enn Norsk, mindre BUGs og raskere oppdateringer osv... BenQ 1640/165x er kanskje de beste DVD-brennerne på markede i dag, og koster ikke noe særlig mer enn den Nec brenneren du har valgt... hint, hint... Ellers ser det jo bra ut, men kjøling har du ikke tenkt på... Et såpass dyrt system, kunne gjerne ha byttet ut prossesor, og muligens skjermkort viftene med noe langt bedre fra Zalman... Anbefales om du så skal overklokke eller ikke... Kanskje disse: CPU og GPU (Vet ikke om GPU viften passer på GeForce 7950) Når det gjelder minne så burde du hvertfall gå får Corsair Hva med et Creative X-Fi lydkort, du har ikke tenkt på det? Endret 29. juli 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
Vaff1 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Det der ser jo bare helt rått ut Men sålenge du skal punge ut med så mye, så er jo et Thermaltake Kandalf kabinett, kulere og kjøligere... En annen ting er at du burde heller skaffe Windows XP Pro x64-bit Edition sålenge du anskaffer en prosessor med støtte for 64bit, så gir det bedre ytelse med et 64bit operativsystem isteden for 32bit som du har valgt... Dessuten er Engelsk operativsystem bedre enn Norsk, mindre BUGs og raskere oppdateringer osv... BenQ 1640/165x er kanskje de beste DVD-brennerne på markede i dag, og koster ikke noe særlig mer enn den Nec brenneren du har valgt... hint, hint... Ellers ser det jo bra ut, men kjøling har du ikke tenkt på... Et såpass dyrt system, kunne gjerne ha byttet ut prossesor, og muligens skjermkort viftene med noe langt bedre fra Zalman... Anbefales om du så skal overklokke eller ikke... Kanskje disse: CPU og GPU (Vet ikke om GPU viften passer på GeForce 7950) Når det gjelder minne så burde du hvertfall gå får Corsair Hva med et Creative X-Fi lydkort, du har ikke tenkt på det? 6577490[/snapback] Jeg kommer stort sett til å bruke headset Takk for alle innlegg Noe mere å si??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå