............... Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg er nødt til å kjøpe en strøm adapter(eller hva det heter) som jeg kan plugge rett i en stikkontakt. Jeg kjøper fra apple, men hvem brude jeg kjøpe til min iPod video? Sett litt, men vet rett og slett ikke. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er det "Hvilket strømadapter" du mener? Du kan bruke alle som er på http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...&nclm=PoweriPod Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Er det "Hvilket strømadapter" du mener? Du kan bruke alle som er på http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...&nclm=PoweriPod 6572516[/snapback] hmm ok.. Men ikke gidd klag på skrivefeil engang.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Lykke til med kjøpet. PS. Jeg klager ikke, jeg opplyser bare de mindre intelligente. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Lykke til med kjøpet. PS. Jeg klager ikke, jeg opplyser bare de mindre intelligente. 6572912[/snapback] jeg stoler ikke helt på denna fyrn.. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) hehe.. stemmer som han sier. Når det gjelder strømadaptere til ipod så trenger du bare å kjøpe en hvilken som helst strømadapter som passer til ipod. Man bruker nemlig usb kabelen som følger med til å lade opp ipodn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306677 Hvilket som gjør at jeg stoler på han. Endret 28. juli 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er ikke snakk om skrivefeil, men en grammatisk feil som står i fare for å nekte deg adgang til enhver seriøs jobb du måtte finne på å søke på om noen år hvis du ikke sliper den av deg. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Det er ikke snakk om skrivefeil, men en grammatisk feil som står i fare for å nekte deg adgang til enhver seriøs jobb du måtte finne på å søke på om noen år hvis du ikke sliper den av deg. 6573500[/snapback] Det er greit nok. Men trenger ikke kalle meg mindre intelligent bare pga det. liker jeg veldig lite.. takk Breiker Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er greit nok. Men trenger ikke kalle meg mindre intelligent bare pga det. Klart ikke Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har selv kjøpt denne og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hehe.. kan ikke bli mer fornøyd enn det man blir av orginalt utstyr Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du iPod Video, som er det samme som 5. generasjon iPod, kan du ikke bruke FireWire-lader. Det står feil på de norske Applestore-sidene! (Og de som påstår dette fremdeles, får prøve først!) Du må bruke USB-lader! Det finnes også billige ladere på forskjellige elektriske butikker, sjekk at de har USB/5 Volt ut, de fungerer også greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå