matmons Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Lyst til å prøve windows vista. men trenger drivere til Hovedkortet mitt for å få testet det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Har du sett på asus hjemmeside? Det er ett nforce 2 kort... Muligens er det med drivere, ellers får du teste de du har fra før! Endret 28. juli 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
kindings Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hvilke drivere er det du mangler? Har selv ett Asus kort(P5GD2 Deluxe) og de fleste driverne klarte faktisk Vista å finne selv, dvs med unntak av SIL3114 Raid kontroller og lyd, førstnevnte fungerer supert med XP driverne, lyden var litt mer triksen å få til, men det gikk det også med litt prøving og feiling(trikset var å kjøre innstallasjonsprogrammet for driveren i XP kompatibilitetsmodus). Lenke til kommentar
matmons Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Ja har sjekka på asus sidene. Får det meste til å gå men ikkje alt. Får bla ikkje wow til å kjøre pga directx feil. Tror dette kan ver fordi all-in-one drivern ikkje fungere. Men kan være andre ting. XP kompatibilitetsmodus hvor finner jeg dette, har desverre ikkje fått så mange timer på vista. Jeg slet med å finne drivere til SIL3112 så jeg fekk fullført installasjonen. Endret 28. juli 2006 av matmons Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Laveste native støtte i vista beta 2 er nforce3 . Mulig du kan få det til med enkeltvis enhets oppdatering via devicemanager og tvinge inn xp drivere (hvis vista 32bits) . Du må iallefall ha inn en AGP driver for chipsettet for å få hw aksellerert grafikk. Lenke til kommentar
matmons Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Får se om jeg får lagt inn rett agp driver når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå