tinkamolly Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hallo jeg lurer på følgende.Jeg har et Blaster 4 mx 420 skjermkort på min pc.Problemet er at maskina finner ikke skjermkortet når jeg starter opp jeg får et langt piip.Jeg må starte den 7-8 ganger før maskina finner kortet.Jeg har innstalert dei nyeste Driverene.Men maskina finner ikke kortet Jeg har et MSI hovedkort 815 ept Opperativ system .Win Me 128 mb Jeg har vert hos mange Data eksperter men ingen har funnet ut av problemet.Så jeg er takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg. [ Denne Melding var redigert av: tinkamolly på 2002-10-19 20:48 ] Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 uhh, så den finner kortet til slutt? Fortell nærmere hva slags hk du har. MSI kan være mangt. Regner med at det er et GF4 440mx kort du sitter med? Hvis MSI kortet har innebygget GPU kan du prøve å disable denne samt sette AGP porten som der hk'et skal lete først. Står vel som integrated eller PCI som default. Se i hovedkort manualen hva det pipet betyr, post her med resultatet Lykke til! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Dersom hovedkortet finner skjermkortet av og til kan det være at skjermkortet ikke står skikkelig i agp sloten. Er viktig å presse bak på kortet fordi det sklir opp når du skrur det fast. Lenke til kommentar
tinkamolly Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 16:12, skrev Xvani:uhh, så den finner kortet til slutt? Fortell nærmere hva slags hk du har. MSI kan være mangt. Regner med at det er et GF4 440mx kort du sitter med?Hvis MSI kortet har innebygget GPU kan du prøve å disable denne samt sette AGP porten som der hk'et skal lete først. Står vel som integrated eller PCI som default.Se i hovedkort manualen hva det pipet betyr, post her med resultatet Lykke til!Jeg har et MSI 815 ept hOVEDKORT.Jeg slitt med dette i flere mnd og er takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå