Joachim_F Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Splinter Cell, Dark Messiah of Might and Magic og PC-versjonen av Resident Evil 4 har alle blitt forsinket. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Splinter Cell måtte man jo bare regne med ville komme for sent. Jeg mener: Splinter Cell liksom. Men RE4 var overraskende. På ubestemt tid? Det kan jo bety to ting: Det var helt forjævlig å porte fra GC til PC, eller at de jobber med å "oppdatere" spillet litt. F.eks noe bedre grafikk, nye ting og tang etc. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Bra og se at PC delen fremdeles er solid mht prosenter av inntektene, gir meg iallefall litt håp i relasjon til det neste R6 spillet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Synd, kunne tenkt meg å prøve et RE-spill for en gangs skyld. :-/ Jaja, får vente videre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Liker ikke at Splinter Cell Double Agent lanseres enda nærmere Wii.... Hadde håpet å ha noe å gjøre mens jeg ventet på at Wii lanserest. Jaja, forsinkelser betyr jo som oftest at produktet blir bedre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 *Phew* Når jeg så denne artikkelen, begynte jeg å frykte at vi ikke fikk noe Dark Messiah før i 2007. Jaja, at de utsetter litt kan bare være for det beste. Fint de ikke utsetter det så alt for lenge da. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jess UBI United Bastards Incorparation... Btw kor e Map Editor te HMM 5? når man har spillt hver eeeeeeneste bane minst 20 ganger så ekke det mye nytt og spillet blir dødt... alt ellers er bra men Gameplay = 0,2\10 vis du forstår;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg