abene Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Mozilla har sluppet en ny versjon av Firefox - som skal rette opp en rekke kritiske sikkerhetshull. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 det tok ikke lang tid før det kom oppdatering gitt Keep up the god work Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fikk oppdatert til den versjonen i går jeg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Oppdatert her også, så nå kan jeg sove trygt om nettene. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ja, dette er nyheter fra i går. Alle maskiner oppdatert! Ser på det som en komplett umulighet at såpass omfattende programmer som en nettleser skal være 100% ren for feil. Dog, man kan velge mindre problematiske nettlesere enn explorer. Opera og firefox har vist seg å være mindre problematiske. Selvfølgelig er dette også grunnet mindre utstrakt bruk, og dermed mindre interesse for å kødde med disse nettleserne. Først og fremst synes jeg Firefox er bedre, uten at jeg kan sette fingeren på noe spesielt som gjør den bedre DrE Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ja, dette er nyheter fra i går. Alle maskiner oppdatert! Samme her, ikke minst takket være den fullautomatiske oppdateringsfunksjonen som ble innført i Firefox 1.5 Man trenger i hvertfall ikke støvle PCen på nytt for å få oppdatert. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ja ja... Holder meg til Internet Explorer 7 jeg... Det danske sikkerhetsselskapet Secunia karakteriserer sårbarhetene som meget kritiske Hva? Er jo umulig at det er kritiske sikkerhetshull i FireFox.... Er jo bare Microsoft som har det.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er bra at Firefox ordner det selv. Uansett så er jeg nok en gang skuffet over det enorme minneforbruket. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er bra at Firefox ordner det selv. Uansett så er jeg nok en gang skuffet over det enorme minneforbruket. 6576334[/snapback] Jeg og, jobben har bannlyst FF, opera går fint, men jeg foretrekker FF Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er bra at Firefox ordner det selv. Uansett så er jeg nok en gang skuffet over det enorme minneforbruket. 6576334[/snapback] Jeg og, jobben har bannlyst FF, opera går fint, men jeg foretrekker FF 6576345[/snapback] Det ender nok med at jeg laster ned kildekoden og fjerner denne "minnelekasjen". Jeg har prøvd mye rart for å slå den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå