jokohoma Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Heisann. Holder på med å installere RH 8.0 og så kom jeg på en ting. I Windows bruker jeg et program som heter VCool. Dette sørger for at prosessoren går i dvalemodus når den ikke jobber. Dette fører til at idle temp synker drastisk. Det finnes en linuxversjon av VCool. - Er det noen som har installert denne? - Funker den like bra? - Noen tips ang installasjon? (Er ikke helt stødig på linux) Takker for tips! Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Har ikke hørt om noe sånt. På den andre siden bør du ha såpass god kjøling på cpu at den holder tempen lav nok også under max load over tid, jeg har aldri skjønt vitsen med slike programmer på stasjonære maskiner. (klokke litt ekstra, men pass på og ikke ha høy load for lenge om gangen?) Lenke til kommentar
lif Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Linux har funksjonen innebygget i kjernen. Du trenger ikke å bry deg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå