Gå til innhold

Humor over streken?

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vis man har kreft f.eks og ikke syntes det er morsomt, men ler av alt annet man "ikke burde le av" så er man ikke noe bedre enn andre.

Uansett, jeg syntes grisevitser er veldig morsomt uansett, men tar aldri en slik vits vis jeg vet at det kan treffe noen som hører den.

Jeg ler av slike vitser pga genialheten i vitsen, jeg driver ikke hånler svarte mennesker fordi jeg hørte en "neger" vits.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar
Grensa mi er vell om noen gjør dirrekte narr av en person på grunn av at personen er stygg. Det er det værste jeg veit om, og det er også noe personen faktisk ikke får gjort noe med, og ikke kan noe for!. Personen har sikkert dårlig selvtillit fra før av også.

Der er jeg enig.

Lenke til kommentar

Negervits uten neger til stede = hilarious.

Negervits med neger til stede = potensielt hilarious, jeg må se hva negeren gjør først.

Negervits fortalt for å irritere neger til stede = ikke morsomt.

Erstatt neger med jøde, homo, Downs og alle andre ting folk tar seg nær av. Så lenge det er ment for å være morsomt og ikke for såre et menneske eller skjule en underliggende forakt så har jeg ingenting imot det.

Lenke til kommentar
Negervits uten neger til stede = hilarious.

Negervits med neger til stede = potensielt hilarious, jeg må se hva negeren gjør først.

Negervits fortalt for å irritere neger til stede = ikke morsomt.

Erstatt neger med jøde, homo, Downs og alle andre ting folk tar seg nær av. Så lenge det er ment for å være morsomt og ikke for såre et menneske eller skjule en underliggende forakt så har jeg ingenting imot det.

+1

Lenke til kommentar

En vits kan bli sagt humoristisk eller ondsinnet. Det er stor forskjell. Det er ikke morsomt når en nazist står og spyr jødevitser på et hatefull måte. Du merker veldig stor forskjell i hele stemninga rundt vitsen. Samme hvis en afrikaner begynner å vitse om billige blondiner.

Det fins veldig mange vitser jeg ikke ler av og syns er støtende, men jeg aksepterer dem likevel. Litt får man tåle.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...