dymoletratag Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes det burde være en felles strek jeg Kommunist. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) vis man har kreft f.eks og ikke syntes det er morsomt, men ler av alt annet man "ikke burde le av" så er man ikke noe bedre enn andre. Uansett, jeg syntes grisevitser er veldig morsomt uansett, men tar aldri en slik vits vis jeg vet at det kan treffe noen som hører den. Jeg ler av slike vitser pga genialheten i vitsen, jeg driver ikke hånler svarte mennesker fordi jeg hørte en "neger" vits. Endret 5. september 2009 av AtleBer Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Nå er det fem sider med "rett og galt" Nå holder vi oss OT please?' Edit: OOOps, så ikke at denne tråden var gammel:P Endret 5. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg ler av alt, samme om jeg er rammet eller ikke. Finnes ingen grenser. /b/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg ler av alt, samme om jeg er rammet eller ikke.Finnes ingen grenser. /b/ +1 Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis noe er artig ler jeg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Grensa mi er vell om noen gjør dirrekte narr av en person på grunn av at personen er stygg. Det er det værste jeg veit om, og det er også noe personen faktisk ikke får gjort noe med, og ikke kan noe for!. Personen har sikkert dårlig selvtillit fra før av også. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Grensa mi er vell om noen gjør dirrekte narr av en person på grunn av at personen er stygg. Det er det værste jeg veit om, og det er også noe personen faktisk ikke får gjort noe med, og ikke kan noe for!. Personen har sikkert dårlig selvtillit fra før av også. +1 Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Grensa mi er vell om noen gjør dirrekte narr av en person på grunn av at personen er stygg. Det er det værste jeg veit om, og det er også noe personen faktisk ikke får gjort noe med, og ikke kan noe for!. Personen har sikkert dårlig selvtillit fra før av også. Der er jeg enig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Der er jeg også enig! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 /b/ har vel utvidet min humor skala, så jeg tror jeg kan le av det meste.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) /b/ har skada meg... Bare se! Jeg kaller meg for Toast Is Pimp! Og har avatarbilde av en Toast som er pimp! Endret 13. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Negervits uten neger til stede = hilarious. Negervits med neger til stede = potensielt hilarious, jeg må se hva negeren gjør først. Negervits fortalt for å irritere neger til stede = ikke morsomt. Erstatt neger med jøde, homo, Downs og alle andre ting folk tar seg nær av. Så lenge det er ment for å være morsomt og ikke for såre et menneske eller skjule en underliggende forakt så har jeg ingenting imot det. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Negervits uten neger til stede = hilarious.Negervits med neger til stede = potensielt hilarious, jeg må se hva negeren gjør først. Negervits fortalt for å irritere neger til stede = ikke morsomt. Erstatt neger med jøde, homo, Downs og alle andre ting folk tar seg nær av. Så lenge det er ment for å være morsomt og ikke for såre et menneske eller skjule en underliggende forakt så har jeg ingenting imot det. +1 Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 En vits kan bli sagt humoristisk eller ondsinnet. Det er stor forskjell. Det er ikke morsomt når en nazist står og spyr jødevitser på et hatefull måte. Du merker veldig stor forskjell i hele stemninga rundt vitsen. Samme hvis en afrikaner begynner å vitse om billige blondiner. Det fins veldig mange vitser jeg ikke ler av og syns er støtende, men jeg aksepterer dem likevel. Litt får man tåle. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Enig, synes mange er forferdelig hårsåre når det kommer til humor. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Vitser om Holocaust og sykdommer og funksjonsfeil. sånne ting er usmakelig ellers er det meste helt ok. Endret 8. februar 2010 av Geeder Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg mener man kan kødde meg alt. En gang i livet tror jeg at jeg kanskje gikk litt langt, var en jente som hadde fått blind bror, så gjorde hun noe rart eller noe så sa jeg : " erdu blind eller!?" Hun begynte å grine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 JD Salinger døde......Mark Chapman og "småfolket" kondolerer :/ Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Why do black people always look to their left? Because they have no rights! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå