Isbilen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg leste selvfølgelig advarselen din, men tenkte det var like greit å ikke ta sorgene på forskudd. Ser ikke hva godt det ville kommet ut av å rapportere den. Ørlite grann mindre belastning på serverne kanskje? Tråden hadde fått overleve såpass lenge at flere mods må ha sett den, så den passet tydeligvis ikke Jarmos smak. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) ok Endret 28. august 2009 av Filosof Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jøder kan ikke spise gris blant annet. Ergo kan de ikke spise skinke. Ergo fungerer vitsen teknisk sett, selv om jeg ikke synes den er så veldig morsom. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Her er en jødevits som er slem og litt søt samtidig: Hva er det største dillemmaet en jøde kan bli stilt ovenfor? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gratis skinke! Man skal være bra nøpen for å bli støtt av noe slikt ... Hvorfor blir egentlig jøder fremstilt som grådige? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvorfor tenker du at folk syns jøder er grådige så fort du ser en sånn vits?. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvorfor tenker du at folk syns jøder er grådige så fort du ser en sånn vits?. Har du i det hele tatt lest vitsen eller? Den spiller jo på "myten" om å jøder er grådige! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja. Er MANGE vitser som som spiller på "myten" at svensker er dumme også. Ingen som sutrer av den grunn Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja. Er MANGE vitser som som spiller på "myten" at svensker er dumme også. Ingen som sutrer av den grunn Ja, men fra hvor har akkurat "grådighet" kommet fra? Du vet vel hvorfor skottene også er "grådige"? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Nei det veit jeg ikke. Kommer vell fra en eller annen historie da. Eller kanskje det henger igjen fra tiden Hitler styrte tyskland. Er mange myter om mange kulturer og folkeslag. Er bare utrolig kjedlig at folk har så lite selv-ironi som mange faktisk har. En vits er en vits, skjønner ikke hvorfor folk tar seg nær av alt mulig. Alltid noen som blir sinte for noe tull som blir sagt på tv/radio etc. F.eks har ikke telling på hvor mange ganger folk har mobbet meg fordi jeg er litt "ginger". Men herregud, jeg tar det da ikke inn på meg. Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår Endret 28. august 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nei det veit jeg ikke. Kommer vell fra en eller annen historie da. Eller kanskje det henger igjen fra tiden Hitler styrte tyskland. Er mange myter om mange kulturer og folkeslag. Er bare utrolig kjedlig at folk har så lite selv-ironi som mange faktisk har. En vits er en vits, skjønner ikke hvorfor folk tar seg nær av alt mulig. Alltid noen som blir sinte for noe tull som blir sagt på tv/radio etc. F.eks har ikke telling på hvor mange ganger folk har mobbet meg fordi jeg er litt "ginger". Men herregud, jeg tar det da ikke inn på meg. Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår Du vet du motsier deg selv?! :!: Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 på grunn av "Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår" ?? Jeg tar det med humor. Og blir ikke sint . Hadde jeg tatt det inn på meg så hadde jeg nok liggi død i min egen blodpøl før eller siden Neida, men jeg bryr meg ikke om folk "mobber" meg for sånt tull. Så da skjønner jeg ikke hvorfor så mange andre gjør det Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) på grunn av "Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår" ?? Jeg tar det med humor. Og blir ikke sint . Hadde jeg tatt det inn på meg så hadde jeg nok liggi død i min egen blodpøl før eller siden Neida, men jeg bryr meg ikke om folk "mobber" meg for sånt tull. Så da skjønner jeg ikke hvorfor så mange andre gjør det Men, det er bra! Du har kanskje sett "Ginger"-episoden av South Park da? Der Cartman prøver å utslette alle som ikke er "ginger" for å ikke bli ertet selv, bare for å oppdage at han faktisk ikke er det allikevel. Den er morsom! (ikke ironisk eller "slemt" ment) Endret 28. august 2009 av Filosof Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ja, den er genial! Jøder som ikke har selv-ironi burde heller ikke se på South Park Endret 28. august 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når folk gjør narr av meg synes jeg de har fått LANGT over streken! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når folk gjør narr av meg synes jeg de har fått LANGT over streken! Din eller min strek? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Synes det burde være en felles strek jeg Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Mener personlig at man kan spøke med absolutt alt, det kommer bare an på hvordan. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mener personlig at man kan spøke med absolutt alt, det kommer bare an på hvordan. Enig Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Nå har jeg en ufattelig syk form for humor, så jeg blir ikke støtt av noe og liker veldig godt skikkelig drøy og svart humor. Det eneste jeg har litt problemer med er når man går direkte til angrep på en person for noe h*n ikke kan noe for, da tenker jeg i forhold til utseende/evt lidelser o.l, men der finnes untak her å. Endret 30. august 2009 av Cpt Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Mener personlig at man kan spøke med absolutt alt, det kommer bare an på hvordan. Utrolig bra sagt! Og når det er snakk om selvironi, så elsker jeg folk med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå