Gå til innhold

Humor over streken?

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Jeg leste selvfølgelig advarselen din, men tenkte det var like greit å ikke ta sorgene på forskudd. Ser ikke hva godt det ville kommet ut av å rapportere den. Ørlite grann mindre belastning på serverne kanskje? Tråden hadde fått overleve såpass lenge at flere mods ha sett den, så den passet tydeligvis ikke Jarmos smak.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Her er en jødevits som er slem og litt søt samtidig:

Hva er det største dillemmaet en jøde kan bli stilt ovenfor?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gratis skinke!

Man skal være bra nøpen for å bli støtt av noe slikt ...

Hvorfor blir egentlig jøder fremstilt som grådige?

Lenke til kommentar

Nei det veit jeg ikke. Kommer vell fra en eller annen historie da. Eller kanskje det henger igjen fra tiden Hitler styrte tyskland. Er mange myter om mange kulturer og folkeslag. Er bare utrolig kjedlig at folk har så lite selv-ironi som mange faktisk har. En vits er en vits, skjønner ikke hvorfor folk tar seg nær av alt mulig. Alltid noen som blir sinte for noe tull som blir sagt på tv/radio etc.

F.eks har ikke telling på hvor mange ganger folk har mobbet meg fordi jeg er litt "ginger". Men herregud, jeg tar det da ikke inn på meg. Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår :roll:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Nei det veit jeg ikke. Kommer vell fra en eller annen historie da. Eller kanskje det henger igjen fra tiden Hitler styrte tyskland. Er mange myter om mange kulturer og folkeslag. Er bare utrolig kjedlig at folk har så lite selv-ironi som mange faktisk har. En vits er en vits, skjønner ikke hvorfor folk tar seg nær av alt mulig. Alltid noen som blir sinte for noe tull som blir sagt på tv/radio etc.

F.eks har ikke telling på hvor mange ganger folk har mobbet meg fordi jeg er litt "ginger". Men herregud, jeg tar det da ikke inn på meg. Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår :roll:

Du vet du motsier deg selv?! :!:

Lenke til kommentar

på grunn av "Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår" ??

Jeg tar det med humor. Og blir ikke sint :) . Hadde jeg tatt det inn på meg så hadde jeg nok liggi død i min egen blodpøl før eller siden :tease:

Neida, men jeg bryr meg ikke om folk "mobber" meg for sånt tull. Så da skjønner jeg ikke hvorfor så mange andre gjør det :)

Lenke til kommentar
på grunn av "Kommer bare med en frekk en tilbake, eller så står jeg på mitt : og sier jeg har brunt hår" ??

Jeg tar det med humor. Og blir ikke sint :) . Hadde jeg tatt det inn på meg så hadde jeg nok liggi død i min egen blodpøl før eller siden :tease:

Neida, men jeg bryr meg ikke om folk "mobber" meg for sånt tull. Så da skjønner jeg ikke hvorfor så mange andre gjør det :)

Men, det er bra! :thumbup:

Du har kanskje sett "Ginger"-episoden av South Park da? Der Cartman prøver å utslette alle som ikke er "ginger" for å ikke bli ertet selv, bare for å oppdage at han faktisk ikke er det allikevel. Den er morsom! :)

(ikke ironisk eller "slemt" ment)

Endret av Filosof
Lenke til kommentar

Nå har jeg en ufattelig syk form for humor, så jeg blir ikke støtt av noe og liker veldig godt skikkelig drøy og svart humor. Det eneste jeg har litt problemer med er når man går direkte til angrep på en person for noe h*n ikke kan noe for, da tenker jeg i forhold til utseende/evt lidelser o.l, men der finnes untak her å.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...