Cho Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har akkurat fått meg mitt første digital kamera. Det er et kamera som faren min vant i en konkuranse. Kammeraet heter : Emage M 1.3 Det er et Motorola merke på esken , så det kan være det er de som har laget det. Jeg har søkt utallige steder på internett etter drivere til dette kameraet .. når jeg plugger det inn kommer det opp en beskjed om at en ny usb enhet er funnet og at den må installeres. Sammen med kammeraet kom det også en CD med software på , jeg setter inn denne CDen , der skal det ligge drivere til Windows 2000 som er mitt operativ system. Men datamaskinen minn finner dem ikke =/ Så jeg får ikke lagt bildene inn på dataen =/ Kan noen hjelpe meg ? MvH Cho Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Når ikke CD'en starter selv, må du bruke utforskeren for å lete etter driveren. Katalogen heter som regel 'drivers', og kan ligge som en underkatalog til f.eks 'Eng' (english) I utforskeren kan du også gjøre et søk - > Verktøy > søk osv. Lenke til kommentar
Cho Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg kan en del om data , og vet det du sier. Det er bare det at det ikke ligger en mappe som heter drivers .. Det ligger en mappe som heter Win2kXp .. antar at det er her de skal ligge , men når de skal installeres kommer det opp beskjed om at Windows ikke fant noen drivere ... så jeg får ikke brukt kameraet mitt =( Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Finner du noen .inf-filer i rota på CD'en, eller i katalogen win2kxp? Eller .exe-filer? Prøv å dobbltklikke på dem. Lenke til kommentar
Cho Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 heh ... jeg kan litt data .. så¨jeg vet at .inf filer skal brukes til drivere .. men som jeg har nevnt ovenfor så HAR jeg prøvd disse filene , men det funker fortsatt ikke ! Jeg greier heller ikke finne en side til dette kammeraet ... =/ Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 det er mulig du må installere Windows 98 i tillegg til Windows 2000, og så prøve å få installert programvaren der. Du har sikkert en kompis som har Windows 98, som du kan prøve dette på hans maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå