Gå til innhold

Ninety Nine Nights Demo ute NÅ!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikkje folk bruke den eksisterende samletråden til marketplace til å poste slike nyheter? Da slipper vi uttalige tråder når ein demo blir lansert.

Er ihvertfall min meining :hmm:

Uansett,skal teste demoen etter jobb i dag :w00t:

Lenke til kommentar
Kan ikkje folk bruke den eksisterende samletråden  til marketplace til å poste slike nyheter? Da slipper vi uttalige tråder når ein demo blir lansert.

Er ihvertfall min meining :hmm:

Uansett,skal teste demoen etter jobb i dag :w00t:

6573311[/snapback]

Skjønner deg godt, men jeg liker faktisk best at det kommer egen topic jeg.

Den samletråden er så stor, og dette er jo en stor tittel så var derfor jeg valgte å svare i denne tråden og ikke i samletråden..

Nå er det ikke jeg som har startet tråden her, men hadde den ikke vært startet hadde jeg ikke visst at spillet var ute ;) Så takk til trådstarter

Lenke til kommentar

Helt enig i at det er bra med en samletråd. Problemet i det er at det til tider er vanskelig å holde kontroll på hva som er kommet. Så for de planlegte Demoene og de forventede demoene kan man poste der. Men kommer der plutselig slike demoer synest jeg den fortjener en egen tråd slik at det er synlig for alle. Det er jo strengtatt noe som kom helt overrasket. Bare de som trykker på samletråden og leter etter nytt stoff får det dermed med seg. Lager man en egentråd nå får alle på forumet det med seg. Det var i allefall tanken min bak å lage en egen tråd om det. Til tross for at jeg er klar over at der er en samletråd også..

Lenke til kommentar

Egne tråder for hver demo er da helt ok. Søker man etter f. eks informasjon om en bestemt 360 demoe på forumet, og alle liksom er samlet i en samletråd vil man jo ikke finne den informasjonen man søker. Derfor er det jo bedre å ha en egen tråd hvor man diskuterer demoen.

Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg å se noen skjermbilder fra spillet dere selv har tatt. Virker som et kult spill, men har ikke Xbox 360 selv.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Grafikken er iverfall helt rå..

Men vet ikke helt hva jeg synes om gameplayet.

Er et sånt typisk Midt på Treet spill, men grafikken var jo sykt bra.

Var litt lag og hakk når den "loada" men det er jo bare en demo.

Ikke noe hakking og lag når det var 1000 soldater på skjermen..

Dette er et spill jeg helt klart skal vurdere :)

Lenke til kommentar

Tabel Tennis var faktisk ganske morsomt, å Nighty Nine Night var å underholdene. Det at det ikke lagga / hakke noen gang mens det var 1000 folk samtidig på skjermen var imponerende!

Får se om jeg faktisk kjøper dette... Litt mye av det samme, men dette var jo bare en smakebit på spillet..

Lenke til kommentar

Få gi min tilbakemedling i dene tråden da!

Spillet var akkurat slik eg forventet det skulle vere! Typiske østen spill med voldsom hyperslakting og stilige comboer og glitter i alle retninger. Kan neppe se for meg meg spille dette i meir ein 20 min i strekk. For å drepe tusener på tusener med orks blir pisskjedelig i lengden for min del :!: Eller må eg si meg imponert med alle fiendene på skjermen samtidig,uten noen form for hakking :thumbup:

Deilig føllelse å se så pokkers mange orker storme mot deg. Men Virket som om soldatene dine var emeir eller mindre syresniffere ;)

Ikkje noe for meg dette her nei, men mulig MS vil dra nytte av tittelen for å få med seg litt fleire asiatere på 360 vogna, dem trenger det for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er det noe mer ved dette spiller enn å bare gå rundt å slakte?

kom til 2000kills... blir veldig ensformig..

Lenke til kommentar

Veldig uengasjerende demo. Blir jo bare gjentatt knappetrykking hele tiden. Og knerte alle fiendene som kommer på skjermen. Hadde aldri planer om å skaffe meg dette før demoen, så det blir ihvertfall ikke noe kjøp etter dette.

Jeg prøver å komme meg mer inn i RGP-spill, men finner aldri noe for meg annet enn en i mer rolig form, nemlig Zelda.

Jaja, får vente tålmodig på Zelda Twilight Princes istedet.

Lenke til kommentar
Veldig uengasjerende demo. Blir jo bare gjentatt knappetrykking hele tiden. Og knerte alle fiendene som kommer på skjermen. Hadde aldri planer om å skaffe meg dette før demoen, så det blir ihvertfall ikke noe kjøp etter dette.

Jeg prøver å komme meg mer inn i RGP-spill, men finner aldri noe for meg annet enn en i mer rolig form, nemlig Zelda.

Jaja, får vente tålmodig på Zelda Twilight Princes istedet.

6578153[/snapback]

Enig enig og atter enig. Av ein eller annen grunn liker eg ikkje RPG-spill. Enten er det eit tregt og kjedelig turn-based system,ellers er det bare masse-slakt av fiender som i dette spillet. Det nærmeste blir Zelda her i gården også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...