Zimon Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har ei veninne som har en laptop, kjører windows XP home norsk på dem med SP2. PC'en startet en dag med å åpne Outlook hele tiden, ikke bare en gang, men bare trykk på start for å se programlisten så går det 1-2 sek så forsvinner den og outlook kommer først i skjermbildet igjen. Jeg har formatert PC'en med å slette partisjonen C: som var den eneste, la inn en C på 20 GB og D på resten. La inn XP på nytt og har slengt inn sygate personal free firewall, slemgt inn Nod32 som antivirus, kjørt inn de meste av oppdateringer til og med SP2 som vi rakk i går kveld. Mine dokumenter er blitt flyttet til D: og den backup jeg gjorde av hennes private filer som ble kopiert over nettet til min PC og deretter tilbake igjen. Når jeg stod opp i dag så lå det melding på mobilen at PC'en fortsetter å åpne mailprogrammet hele tiden. (jeg oppdaget ett tilfelle av det rett før vi var ferdige når jeg var i Opera og da åpnet Operamailen seg og ikke Thunderbird som jeg hadde lagt inn som standard mailklient. Noen som har vært borti noe lignende? Bios / boot virus som ligger og kødder dette opp? Takker så meget på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå