akira7 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hjelp. Idag tidlig slo jeg på pc'en og startet med å høre på musikk, ingen lyd. Trykker play på Winamp, men ingen lyd. Prøver WMP, ei heller lyd der. Har prøvd å reinnstallere driveren til lydkortet, men det hjalp heller ikke noe. Finner driveren på "Lyd og lydenheter", men jeg får ikke lyden til å virke. Lydkortet er internt på hovedkortet. Hovedkortet Hjelp Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hmm, har du en mixer til kortet? sjekk at ingen ting står på "demp" / "mute" i kontroll panelet og slikt Har driti meg ut før? Aldri. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Har ingen mixer til kortet. Alt er dobbeltsjekket, ingen demp eller mute på volumet. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hmm... hvilket lydkort er deT? AC97? Realtek? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Det står bare "Nvidia nForce Audio". Dessuten har jeg fått lyden til å fungere igjen, restartet veldig mange ganger nå og plutselig virket den igjen. Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå