Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 hva er problemet da?så vet jeg va jeg leter etter 6585248[/snapback] Jeg kan redigere sidene osv, men innholdet lagrer seg ikke på selve siden Men den lagrer seg derimot i front mappa.. Må vel være noe jeg har glamt å gjøre kanskje? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 alle de sidene du skal redigere på sia må du gjøre om til .php og skrive: <?php include "editor/filbavb/front.php"; ?> ikke noe anna skal som innhold Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 alle de sidene du skal redigere på sia må du gjøre om til .php og skrive: <?php include "editor/filbavb/front.php"; ?> ikke noe anna skal som innhold 6585322[/snapback] Jeg har gjort alle om til .php Hvor skal den koden inn? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 la oss si at dette er forsiden: headern meny innhold foot innhold skal kun bestå av den koden. Skrev litt feil i sta: <?php include "editor/filnavn/front.php"; ?> Forstår du? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 la oss si at dette er forsiden:headern meny innhold foot innhold skal kun bestå av den koden. Skrev litt feil i sta: <?php include "editor/filnavn/front.php"; ?> Forstår du? 6585358[/snapback] Aha.. Tror jeg forstår Men blir det dette på hovedsiden da: <?php include "editor/hovedsiden/front.php"; ?> Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja blir vell det hvis editoren ligger i samme mappe som fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå