Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Aha.. Man vå vel endre foot og head på andre sider tenker jeg? Du må si i fra om jeg kan få låv til å bruke funksjonen på en annen side Så må du sende reklamebanneret ditt til meg slik at jeg kan få lagt det ut på siden Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 bare bruk kodene mine. For 1000 kr Muhahaha. Nei da. bare bruke dem. Foreløpig har jeg ikke noe reklame banner. Lag bare et bilde i paint med adressen på og en link. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 bare bruk kodene mine. For 1000 kr Muhahaha.Nei da. bare bruke dem. Foreløpig har jeg ikke noe reklame banner. Lag bare et bilde i paint med adressen på og en link. 6583401[/snapback] Jeg kan gjerne betale noe.. Men er det greit om du får betalingen når jeg får lønn igjen? Har hatt så mye utgifter med siden min i det siste at det er helt utrolig. Men kan du forklare litt hvordan jeg skal legge inn "editoren" på andre sider da, siden det ikke er samme filer, og da blir det jo kluss. Du kan godt sender over mail hivs du orker å veilede meg litt da: [email protected] Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 du skal ha den interigert ja Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 du skal ha den interigert ja 6583455[/snapback] Ja. Men jeg kan jo ikke bare kopiere filene over. Feks, på en side jeg ønsker denne funksjonen så ligger disse mappene i selve hjemmesidemappa, pluss alle sidene: css & images. Men i bildemappa så er det både header, footer og container. container er liksom innhold designet. Se her: www.leadyshjemmeside.com Dette er container: Uffda.. Dette bli visst litt rotete.. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hvilken side skal det til da? hva slags oppsett er det på den siden? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 hvilken side skal det til da? hva slags oppsett er det på den siden? 6583502[/snapback] Siden jeg ønsker å ha det på: www.leadyshjemmeside.com Det er html og css Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Da lager du en egen side til å logge seg inn med. så fikser du adresse en og linkene i editoren Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Da lager du en egen side til å logge seg inn med.så fikser du adresse en og linkene i editoren 6583825[/snapback] Ok, men jeg legger ved siden her så du kan se om det er mulig, for jeg har prøvd litt og det var en smule komplisert leadyshjemmeside.zip Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) først prøv å ikke bruke iframes til så mye. nr. Du lager bare en link til i menyen eller en annen smart plass plass. så lager du en side der innlogginga er. så skal alt funke. EDIT: må jo selvfølgelig sjekke at adressene er skrevet riktig i editoren og du burde gjøre siden om til php men bare nekelt da. du trenger ikke å endre alt sånn som den andre. Du endrer bare endelsen fra html/htm til php og kopierer innholdet som er på dem til editorens mappe. Altså : Det eneste som skal stå om innhold på hoved siden er: <?php include "editor/forsiden/front.php"; ?> så kopierer du det gamle innholdet til editor/forsiden/front.php så skal det funke Endret 30. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 først prøv å ikke bruke iframes til så mye. nr. Du lager bare en link til i menyen eller en annen smart plass plass. så lager du en side der innlogginga er. så skal alt funke. 6583985[/snapback] Så jeg må ikke legge inn alle filene da? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 du kan jo ikke linke til den andree. Da redigerer du på den ikke denne. du må nok legge filene inn ja Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) du kan jo ikke linke til den andree.Da redigerer du på den ikke denne. du må nok legge filene inn ja 6584057[/snapback] Ja, det var det jeg tenkte Jeg prøver litt jeg så spør jeg om jeg sitter fast - om det er greit da EDIT: Trenger jeg bare å ha sidemappene i editormappa? Endret 30. juli 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kan du forklare editen din? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Kan du forklare editen din? 6584082[/snapback] Ja, det er jo først en mappe som vi går inn på (på tinkas side) og der ligger alle sidene (forsiden, agility osv) pluss editoren og index.php, text.php osv.. Trenger jeg å ha alle sidemappene der, eller holder det med at dem er i editoren? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Du trenger kun editoren 6584102[/snapback] Ok:) Så jeg trenger bare editor mappa? Ingenting annet? Hvis det er tilfellet så ble det 1000 ganger enklere enn jeg hadde forestillt meg Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 ikke noe anna nei. Bare husk å endre navn på mappene og gjør det jeg sa i stad Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Hm.. Det er noe her som ikke stemmer helt Tror du at du kan se over litt hvis du har tid en dag? Legger ved siden jeg leady.zip Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hva er problemet da? så vet jeg va jeg leter etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå