Gå til innhold

Enkel mal til php side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det måtte være en .htaccess fil i der også.

Ska bare sjekke alt så sende rjeg det til deg.

6580567[/snapback]

Takk igjen :) Du er så snill & flink altså :yes: Du må lage et reklamebanner for siden din også. Størrelse: 140x50 px.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig.

Linken til editoren ligger skjult i navnet ditt helt nederst.

Nå du skal endre passord så må du ga inn på mappa til editoren og åpne index.php

og endre den stringen som heter passordid fra admin til hva du vil.

det samme gjør du med: cookie.php og cookie2.php.

der heter dem passord2

Husk å skrive dem rett alle plassene. skriver du noe feil så kan du ikke redigere noe.

så skal sia funke! :w00t:

Gratis med ny php side med editor

Lenke til kommentar
Da var jeg ferdig.

Linken til editoren ligger skjult i navnet ditt helt nederst.

Nå du skal endre passord så må du ga inn på mappa til editoren og åpne index.php

og endre den stringen som heter passordid fra admin til hva du vil.

det samme gjør du med: cookie.php og cookie2.php.

der heter dem passord2

Husk å skrive dem rett alle plassene. skriver du noe feil så kan du ikke redigere noe.

så skal sia funke! :w00t:

Gratis med ny php side med editor

6580719[/snapback]

Tusen hjertelig takk :):love: Skal prøve litt nå :)

Lenke til kommentar

Ok.. jeg trenger hjelp til en bitteliten ting :) Det første er at når jeg skriver dette:

<h1>Gjestebok</h1>
<h2>Jeg setter stor pris på en hilsen i gjesteboka :-)</h2>
<a href="?id=gjestebok&uid=skriv">Skriv i gjesteboka</a>
<?php
include "gjestebok/logg.txt";
?>

På gjestebok - front.php så kommer det ikke opp :blush: Det gjorde det før :) Men det er sikkert bare en liten filleting :yes: Ellers så lurte jeg på hvor i silarket jeg kan forandre på tekst fargen. Skulle helst hatt den svart :)

Lenke til kommentar
du må endre sia ifra editoren, eller så må du gå inn på mappene i editor mappa, og velge sia der.

De som ligger igjen var sånn backup.

6580874[/snapback]

Aha :) Det gikk på skriv.php da, men det er jo greit nok :yes:

Lenke til kommentar
Til hva da? Overskriften? Linken? Vanligtekst?

Hvis du mener overskriften så sett den til <h4></h4> det er den samme som på forsia

6580904[/snapback]

Vanlig tekst :) Vil ha svart istedenfor rødbrun farge på teksten :)

Det kom foressten en feilmeldig opp når jeg prøvde å lagre litt tekst på siden da jeg hadde lastet den opp:

Warning: fopen(front.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 5

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 6

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 7

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php:5) in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 8

Jeg har chmoddet filen til 777.

Lenke til kommentar
Den rødbrune er en overskrift ved navn <h2> du har skrevet den selv.

hvis du har ckmoddet fil en til 777 så skal det funke. men du må chmodde logg.txt også til 777, det er den filen alle gjestebok meldingen kommer

6580926[/snapback]

Der fikset jeg det ja :) Men mener du at <h2> er fargen? :!: Trodde det var størrelsen jeg :blush: Der ser du hvor mye jeg kan :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...