AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Har nå funnet kilden til problemet. men hva jeg skal gjøre har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Har nå funnet kilden til problemet. men hva jeg skal gjøre har jeg ikke peiling på 6579679[/snapback] Det er jo iallefall bra at du har funnet ut problemet Du skal ha respekt for det Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det måtte være en .htaccess fil i der også. Ska bare sjekke alt så sende rjeg det til deg. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Det måtte være en .htaccess fil i der også.Ska bare sjekke alt så sende rjeg det til deg. 6580567[/snapback] Takk igjen Du er så snill & flink altså Du må lage et reklamebanner for siden din også. Størrelse: 140x50 px. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Da var jeg ferdig. Linken til editoren ligger skjult i navnet ditt helt nederst. Nå du skal endre passord så må du ga inn på mappa til editoren og åpne index.php og endre den stringen som heter passordid fra admin til hva du vil. det samme gjør du med: cookie.php og cookie2.php. der heter dem passord2 Husk å skrive dem rett alle plassene. skriver du noe feil så kan du ikke redigere noe. så skal sia funke! Gratis med ny php side med editor Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Da var jeg ferdig. Linken til editoren ligger skjult i navnet ditt helt nederst. Nå du skal endre passord så må du ga inn på mappa til editoren og åpne index.php og endre den stringen som heter passordid fra admin til hva du vil. det samme gjør du med: cookie.php og cookie2.php. der heter dem passord2 Husk å skrive dem rett alle plassene. skriver du noe feil så kan du ikke redigere noe. så skal sia funke! Gratis med ny php side med editor 6580719[/snapback] Tusen hjertelig takk Skal prøve litt nå Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 fant en bug i editoren ska finne kilden så legger jeg den ut på nytt Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du må bytte ut index.php i editoren med denne filen som er inne zippen altså. det var skrevet noe feil der. Nå skal det funke Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Ok Takk. *Prøve igjen* EDIT: Det fungerer! Du er en knupp altså Endret 29. juli 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 får jeg se det på nett? 6580786[/snapback] Jepp Skal bare modifisere litt så skal du få se Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Ok.. jeg trenger hjelp til en bitteliten ting Det første er at når jeg skriver dette: <h1>Gjestebok</h1> <h2>Jeg setter stor pris på en hilsen i gjesteboka :-)</h2> <a href="?id=gjestebok&uid=skriv">Skriv i gjesteboka</a> <?php include "gjestebok/logg.txt"; ?> På gjestebok - front.php så kommer det ikke opp Det gjorde det før Men det er sikkert bare en liten filleting Ellers så lurte jeg på hvor i silarket jeg kan forandre på tekst fargen. Skulle helst hatt den svart Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 du må endre sia ifra editoren, eller så må du gå inn på mappene i editor mappa, og velge sia der. De som ligger igjen var sånn backup. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 du må endre sia ifra editoren, eller så må du gå inn på mappene i editor mappa, og velge sia der.De som ligger igjen var sånn backup. 6580874[/snapback] Aha Det gikk på skriv.php da, men det er jo greit nok Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg har ikke lagt skriv.php inn i editoren fant det ikke nødvendig. Fikk du til å skifte passord?? PS. Hva er adressen? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 jeg har ikke lagt skriv.php inn i editorenfant det ikke nødvendig. Fikk du til å skifte passord?? PS. Hva er adressen? 6580883[/snapback] Jepp Foreløpig adresse: http://www.leadyshjemmeside.com/tinka Men skrift fargen da? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Til hva da? Overskriften? Linken? Vanligtekst? Hvis du mener overskriften så sett den til <h4></h4> det er den samme som på forsia Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Til hva da? Overskriften? Linken? Vanligtekst? Hvis du mener overskriften så sett den til <h4></h4> det er den samme som på forsia 6580904[/snapback] Vanlig tekst Vil ha svart istedenfor rødbrun farge på teksten Det kom foressten en feilmeldig opp når jeg prøvde å lagre litt tekst på siden da jeg hadde lastet den opp: Warning: fopen(front.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 5 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 6 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 7 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php:5) in /usr/home/web/wno134643/tinka/editor/gjestebok/write.php on line 8 Jeg har chmoddet filen til 777. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Den rødbrune er en overskrift ved navn <h2> du har skrevet den selv. hvis du har ckmoddet fil en til 777 så skal det funke. men du må chmodde logg.txt også til 777, det er den filen alle gjestebok meldingen kommer Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Den rødbrune er en overskrift ved navn <h2> du har skrevet den selv. hvis du har ckmoddet fil en til 777 så skal det funke. men du må chmodde logg.txt også til 777, det er den filen alle gjestebok meldingen kommer 6580926[/snapback] Der fikset jeg det ja Men mener du at <h2> er fargen? :!: Trodde det var størrelsen jeg Der ser du hvor mye jeg kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå