AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 ikke privat. har en ute med et sinnsykt strekt fargevalg. www.animertgrafikk.tk er en side som selger animerte bilder til spillere på Nordicmafia. Sjekk det nye designet som er linka til der. e SÅ stolt over det. Kodene mine er primitive og enkle som oftest, liker å gjøre det enkelt å forstå. kan jo se hva jeg får til. Men når du skriver i ruta og klikker endre så må man skrive i html. sånn for å si det. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 ikke privat. har en ute med et sinnsykt strekt fargevalg.www.animertgrafikk.tk er en side som selger animerte bilder til spillere på Nordicmafia. Sjekk det nye designet som er linka til der. e SÅ stolt over det. Kodene mine er primitive og enkle som oftest, liker å gjøre det enkelt å forstå. kan jo se hva jeg får til. Men når du skriver i ruta og klikker endre så må man skrive i html. sånn for å si det. 6578183[/snapback] Ok Du må jo nesten få noe for strevet, og til å begynne med så kan du få en gratis annonseplass på Dyrepraten.com til en verdi av 400 kr. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 greit det. men må nå se hva jeg får til med denne editoren. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 greit det. men må nå se hva jeg får til med denne editoren. 6578204[/snapback] Okey Her ser du et print screen av mitt admin/sideredigerings panel Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 vell. jeg kan ikke få den så altfor lik den der. den der var ganske proff da. men kan jo se ka æ får tak i. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 vell. jeg kan ikke få den så altfor lik den der. den der var ganske proff da.men kan jo se ka æ får tak i. 6578263[/snapback] Du trenger ikke å gjøre den helt lik Jeg er bare super takknemlig for at du i det heletatt gidder å hjelpe meg Du skal se at det lønner seg Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 nå har jeg fått tak i noe. ska bare få styla den og passordbeskytta den. så sende rjeg den sammen med den vanlige sia. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 nå har jeg fått tak i noe. ska bare få styla den og passordbeskytta den.så sende rjeg den sammen med den vanlige sia. 6579052[/snapback] Du er topp altså Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 hmm. det var en liten feil i editoren. Alle linker eller noe som her dette: et="ellerannet" blir et=\"ellerannet\" jaja finner vell ut av det Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Skal det bare være en bruker med passord? det kan jeg fikse. Da bruker jeg en fin cookie til å sjekke om du er logga på riktig. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 hmm. det var en liten feil i editoren. Alle linker eller noe som her dette:et="ellerannet" blir et=\"ellerannet\" jaja finner vell ut av det 6579216[/snapback] Du trenger ikke å stresse med det Vil jo ikke slite deg helt ut. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Skal det bare være en bruker med passord? det kan jeg fikse. Da bruker jeg en fin cookie til å sjekke om du er logga på riktig. 6579234[/snapback] Ja, Admin.. For det er jo bare hun som kan og må redigere sidene, og dermed trenger bare hun å logge inn for å kunne redigere dem Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 bare artig det her, nei jeg har spurt på forumet, det er ikke jeg som har laga scriptet skjønner du. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 greit det. skal det være en innloggin på forsia eller skal det være en link? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 bare artig det her, nei jeg har spurt på forumet, det er ikke jeg som har laga scriptet skjønner du. 6579244[/snapback] Du er virkelig snill som hjelper allikevel Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 greit det. skal det være en innloggin på forsia eller skal det være en link? 6579245[/snapback] Det kan være en link Slik at det ikke blir så forstyrrende for de besøkende som ikke kan logge inn Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Fikser det nå. passordet kan du jo endre selv Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Fikser det nå. passordet kan du jo endre selv 6579252[/snapback] Flott, flott, flott! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Snart ferdig. må bare få retta en feil. login skriptet er ferdig. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Snart ferdig.må bare få retta en feil. login skriptet er ferdig. 6579552[/snapback] Good, good Du er flink! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå