Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 ok bare nevn hva slags under sider du skal ha så skal jeg fikse det og vise deg hvordan man legger til og fjerner dem. PS. Du brude skrive TINKA med lysere bokstaver i headern 6576901[/snapback] Jeg skal bare ha de sidene som er i menyen (Hvis det er det du mener da ) Har fikset litt på headeren.. Bruker et drittprogram nå siden photoshop ikke fungerer But that so ever.. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 ja, men du burde jo ha en egen side til å skrive meldingen til gjesteboken. Men si nå ifra om hvordan du vil ha det? om du vil ha en egen meny som har linker til sider som tilhører den sidne du er på. f.eks: på gjesteboken så er det en link til å skrive i gjesteboken. f.eks! Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 ja, men du burde jo ha en egen side til å skrive meldingen til gjesteboken. Men si nå ifra om hvordan du vil ha det? om du vil ha en egen meny som har linker til sider som tilhører den sidne du er på. f.eks: på gjesteboken så er det en link til å skrive i gjesteboken. f.eks! 6577005[/snapback] Snakker du om brukerinnlogging nå? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 nei Sider som er åpne for alle. nå er det slik at man klikker på en av menyknappene og da kommer man til den siden. men hvordan vil du at man skal kunne skrive i gjesteboka? skal man gå inn på en ny side eller skal det være et skjema på gjestebok siden som f.eks er skjult eller vist. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 neiSider som er åpne for alle. nå er det slik at man klikker på en av menyknappene og da kommer man til den siden. men hvordan vil du at man skal kunne skrive i gjesteboka? skal man gå inn på en ny side eller skal det være et skjema på gjestebok siden som f.eks er skjult eller vist. 6577018[/snapback] Det kan bare være på samme siden.. Feks over selve gjesteboken. Men om det blir mye kluss, så kan det være på en ny side Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 ok Du bestemmer. men en ting til. skal jeg lage et skjema og en validerings funksjon? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 okDu bestemmer. men en ting til. skal jeg lage et skjema og en validerings funksjon? 6577032[/snapback] Hvis det ikke blir for mye jobb Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) neida har laga så manga at det tar ikke lang tid. la oss si: navn email melding eller vil du ha med hjemmeside også? Endret 29. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 neida har laga så manga at det tar ikke lang tid.la oss si: navn email melding eller vil du ha med hjemmeside også? 6577047[/snapback] Det høres helt fint ut Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 okda lager jeg det 6577052[/snapback] Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 vil du ha en maks grense på antal tegn meldingen kan være på?? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) vil du ha en maks grense på antal tegn meldingen kan være på?? 6577164[/snapback] Nja..... Ok Men det må være slik at de kan skrive litt iallefall Endret 29. juli 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg har satt en min-grense på 30 tegn. men jeg har et lite problem som men kan du ikke skjekke om denne koden funker på servern din: <?php $save = "TEST TEST"; $loggfil = "logg.txt"; $fp = fopen($loggfil, "a"); fputs($fp, $save); fclose($fp); ?> denne kode snutten skriver du i en fil som heter test.php. dette er det eneste som skal stå i filen. I samme mappe lager du en fil som heter logg.txt. åpne test.php noen ganger i nettleseren din før du åpner logg.txt PS. dette må være på serveren din. SI i fra hvis du får opp en feilmelding Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg får opp: TEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TEST Jeg brukte foressten bare localhost.. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg lastet over med ftp nå, og da kommer dette opp: Forbidden You don't have permission to access /test/ on this server. Apache/2.0.58 (FreeBSD) PHP/5.1.4 Server at www.leadyshjemmeside.com Port 80 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 du må gi retigheter til å vise mappa. de om det ligger en .htacses-fil i test mappa. (litt skrift feil der ) Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 du må gi retigheter til å vise mappa.de om det ligger en .htacses-fil i test mappa. (litt skrift feil der ) 6577767[/snapback] Det er bare test.php og logg.txt som ligger der. Skal jeg chmodde mappa? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 ja det må du nok uansett ligger det en .htaccsess fil i over mappa da? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg får opp: TEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TESTTEST TEST Jeg brukte foressten bare localhost.. 6577733[/snapback] Det er det vi ville ha ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå