Gå til innhold

Har tidsmaskin, Når skal jeg reise?


Killer_DT

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Hadde reist tilbake til 70-talet for å oppleve Beatles, The Doors, Led Zeppelin og Pink Floyd.

 

Eller kanskje ein tur attende til gamledagar, då eg var ung og sprek.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen, livet var kos "back in the days"

6582145[/snapback]

Ja, det var tider.

Da jeg gikk i 3. klasse, savnet jeg tiden det ikke var skole, at man kunne leke hele dagen. Et par år senere savnet jeg 3. klasse, osv, osv.

Nå savner jeg GK, ingen bekymringer, (selv om jeg da hadde bekymringer langt over hodet.)

Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne tenkt meg (av en eller annen rar grunn) å reise tilbake til 2.verdenskrig, og opplevd denne. Vet ikke hvorfor, det er bare slik. Kunne vel egentli ha tenkt meg å levd på denne tida, mye mer spennende føler jeg. Penere biler, kulere klær og akkurat passe mengde lover slik at litt pøbelskap passerer fint!

Lenke til kommentar

Alt du gjør ville jo fått konsekvenser da, (Ja jeg så Back to The Future i går :D) som f.eks hvis du hadde drept bestefaren din ville alt han hadde gjort blitt slettet og du hadde ikke lenger eksistert, eller noe av det han hadde gjort eller hvordan han hadde påvirket mennesker som da kanskje de menneskene hadde påvirket andre mennesker p.g.a din bestefar og veldig, veldig mye ville vært forandret :)

Lenke til kommentar
Men the Beatles må du nok tilbake til 1969 og the rooftop for å se live. :p

6596341[/snapback]

 

Var det ikke Cavern Club i 1964 da?

6596867[/snapback]

Cavern Club var mye tidligere. Var vel i 1958-59 de fikk første spillejobben der.

 

Men deres siste Liveopptreden var i 1969 på taket av Apple-studioet :)

 

De sluttet forøvrig å spille live i 1966 (evt. 65) fordi de var lei av å spille for publikum som bråket sånn at de kunne spille forskjellige sanger, og ikke merke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...