SideburnsKongen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg ville først ha reist tilbake til 1967 og vært den første som kjøpte Ford Mustang Fastback GT500..Også ville jeg reist enda mer tilbake og drept Ivar Åsen eller hva'n het, han som fant opp ny-norsk, også ville jeg hindra at JFK ble skudt *drømme* 6572305[/snapback] *Drømme med deg* Må være det beste som hadde skjedd.. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hadde dratt tilbake til 1972 og sett på fotball vm.. alle brasil sine kamper Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hadde reist tilbake til The Big Bang.. Tenk deg fyrverkeriet! :D Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg ville reist tilbake til år null, og drept alle skjønnlitterære forfattere i midtøsten. 6572101[/snapback] I'm in. 6573274[/snapback] Nei. Etterpå bærer det avsted til ei viss kjerring for å sjekke om hun virkelig var gravid. 6573306[/snapback] Hva nei? Får jeg ikke være med? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hadde reist tilbake et par år i tid og opprettet første post på dette forumet Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg ville reist tilbake til år null, og drept alle skjønnlitterære forfattere i midtøsten. 6572101[/snapback] I'm in. 6573274[/snapback] Nei. Etterpå bærer det avsted til ei viss kjerring for å sjekke om hun virkelig var gravid. 6573306[/snapback] Hva nei? Får jeg ikke være med? 6576371[/snapback] Haha, det hadde vært moro med år null og den sjekken ja. Men hadde vært enda mer moro å hatt en runde med den dama, for så å bli Jesus sin uekte far, eller far til Jesus sin halvt norske halvbror. Hadde vært rått, og noe spesielt for den fremtidige kristendommen. Er ikke sikker på om svigerfar er no å kødde med men! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 kanskje reist frem i tid, for å se hvordan jeg lever da Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 kanskje reist frem i tid, for å se hvordan jeg lever da 6577468[/snapback] Er det noe du virkelig vil vite? Hva om du er uteligger eller død? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 kanskje reist frem i tid, for å se hvordan jeg lever da 6577468[/snapback] hva om du finner ut at noe gikk galt med tidsmaskinen din og du ikke kom deg tilbake til "nå" så du plutselig mister X antall år av livet ditt? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 reis i fjor og tilbake til nå tid Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 For de første: Det er umulig å reise bakover i tid, fortiden eksisterer ikke lenger. For det andre: HVIS det var mulig, kan det hende at det var noe som hindret deg i å drepe tipp-oldefaren din, hvis du ikke forstår hva jeg mener, se filmen "The Time Machine". 6572376[/snapback] Eller muligens noe som følger: La oss si alle mulige og umulige utfall i tid og rom eksisterer som seperate univers (i.e. kaster man en terningn, vil det forefinnes seks univers med de seks ulike utfallene). Da kan man utlede at en slik paradoksal handling kun ville føre til døden for tipp-oldefaren , og derav deg selv, i en begrenset andel av disse universene. Hvilket betyr at du likevel kunne reist tilbake i tid og drept dine forfedre. 6572895[/snapback] Hvorfor vil disse parallelle universene oppstå? Vi tar de valgene pga. den vi er, og ingenting er tilfeldig. Det er mulig å få tid til å gå saktere, det er til og med fysisk mulig for tid å stå stille, men man kan ikke reise tilbake i tid. Dette er fordi at å reise tilbake i tid innebærer å bevege seg fortere enn lyset. Forestill deg å prøve å forflytte deg i mer enn 300 000 km\s. 6572933[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Time_dilation Det blir også vanskeligere da massen øker når du nærmer deg lysets hastighet og kurven for energien som kreves for å komme opp i fart er logarytmisk. Jeg ville tatt en liten rundreise i verdenshistorien og ryddet opp i ting før skaden var gjort. 6573010[/snapback] Hvis du gjør det, fjerner du grunnen for at du skulle gjøre akkurat det. Tidsreise er umulig, uansett hvordan du ser det, det nærmeste du kommer er http://en.wikipedia.org/wiki/Time_dilation Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ontopic: Jeg ville tatt meg en tur tilbake da pyramidene ble bygget, 2800 f.Kr. til ca. 1700 f.Kr (ref Caplex) Hvordan fikk de steinene ditt og ja i det hele tatt. Muligens tatt en tur innom Stonehenge i samme slengen Kult å vite HVA det virkelig er til..... Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg ville reist 500 år frem i tid. Og til de som ville finne ut av pyramidene og påskeøya, google it, evt se discovery dokumentarer. De har de to i boks. Er hovedsaklig stonehenge, aztec folket og div sånt som de sliter med enda. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ville dratt 20 år fremover i tid og sjekker hvilket nye selskap som gjør det best. Det neste selskapet som er noe a la google, microsoft eller yahoo fremover. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ville dratt tilbake til 90 tallet og henta non pakker bokstavkjeks Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hm.. Til 1970 i USA og kjørt Plymouth RoadRunner Hemi og fylt tanken for 1kr. per 4 liter. Hvis man skal frem i tid hadde det vært lurt å notere lotto-tallene. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Juratiden, krittiden eller hva det nå enn kalles, da dinosaurene levde hvertfall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skulle gjerne kverket Ivar Aasen, mend et hadde vært en for stor ting å endre. Og jeg ville også gjerne sett dinosaurer Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg ville reist tilbake til år null, og drept alle skjønnlitterære forfattere i midtøsten. 6572101[/snapback] Den støtter jeg! Da hadde vel ordet krig nesten ikke eksistert der nede. Syk tanke Jeg hadde nok reist til første lottorekke som har jackpot, skrevet opp rekka og reist tilbake og spilt lotto. Deretter levd livet Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg ville reist tilbake til "fjortis" tiden. AKA ungdomsskolen. Livet var søtt da.. Tøff røykende fjortis, skole var et sted man møtte venner, ikke for å lære. Ingen bil, ingen utgifter, ikke forsikring og betale, ikke en underbetalt lærling, ingen bekymringer. Mamma og pappa betalte alt. Fy faen, livet var kos "back in the days" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå