Gå til innhold

Har tidsmaskin, Når skal jeg reise?

Killer_DT

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått fingrene på en av de siste tidsmaskinene og jeg lurer på når i tiden jeg skal reise til.

Etter mye omtanke fant jeg ut at jeg vil reise tilbake til da frames forumet var på sitt beste.

Er det noen som husker når det var? 6-7 år siden?`

Bare for å holde diskusjonen innholdsrik og insirerende, når ville du har reist til?

mvh.

Danny

framesforum fan #1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne ikke tenke meg å reise frem i tid. Fremtiden er en av de tingene jeg absolutt ikke vil vite. For alt jeg vet kunne jeg vært fremtidens osama eller noe sånt sjukt.

Når det gjelder lenger tilbake enn framesforumets stortidsperiode, så tror jeg det hadde vært insane å hatt en spectator mode (quake/GOD mode) på invasjonen av Normandie 6. juni 1944. Må være helt sykt å se tidenes største militær mobilasjon IRL.

Når det gjelder kulturarvsmessig så kunne jeg tenke meg å se slaget på Stiklestad: http://no.wikipedia.org/wiki/Slaget_p%C3%A5_Stiklestad

Lenke til kommentar
Tatt med en bunke lottotrekninger og reist et par måneder tilbake.

6572273[/snapback]

Hva får deg til å tro at de samme tallene vil bli trukket på nytt?

6572326[/snapback]

Donald Duck og diverse andre blader.

Lenke til kommentar
hva hadde skjedd om man hadde reist og drept tippoldefaren sin f.eks.... :hmm:

6572336[/snapback]

For de første: Det er umulig å reise bakover i tid, fortiden eksisterer ikke lenger.

For det andre: HVIS det var mulig, kan det hende at det var noe som hindret deg i å drepe tipp-oldefaren din, hvis du ikke forstår hva jeg mener, se filmen "The Time Machine". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...