lysbryter Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hvilken partisjon/disk bør jeg ha swap-fila på? Disk 1: WD 120Gb SE (8Mb cache) Disk 2: WD 80Gb (2Mb cache) Disk 1 er delt i en windows-partisjon og i en til div. annen bruk. Disk 2 brukes hovedsaklig til nedlasting. Begge disker er på samme IDE-kabel. Jeg vet jo at swap-fila aller helst bør være på en annen disk enn Windows. Men også at den bør være på den raskeste disken. Så hvor bør jeg i mitt tilfelle plassere den? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hvor mye minne har du? Det er ikke sikkert at du trenger PF i det hele tatt. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 512 Mb DDR. Ettersom jeg har skjønt, er det kanskje i snaueste laget for å kutte ut swapfila helt...(?) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Nja, sett win til å kontrollere PF da. Du kan kjøre PF på flere partisjoner. Sett den på div. og download partisjonene, ikke windows. Nedlastede filmer o.l tar som regel veldig mye av PF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå