slettet_konto Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hei . ny open source nettleser ute folkens , som baserer seg på Firefox . finnes både til linux , mac å win . er bare beta enda . test http://www.flock.com/ Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Dette alene var nesten nok til at jeg ikke gidder å prøve det ut: When you use Flock to do something cool, you're a Flockstar. It could be anything you want to share with your friends or the world: a photo of your new ride or a song your band just recorded. Let us know about yourself — we might even feature you on the Flock Blog. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 hehe , har testa den , det er firefox look a like Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Joda, jeg testet den. Ved første øyekast så den ut som litt oppusset firefox med færre extensions å laste ned. Så ikke helt poenget for min del til å gå over til flock. Noe sier meg at dette er et krampeaktig forsøk på å få opp "kulhetsfaktoren". Litt sånn som Mac. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 meget mulig ... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Heilt OK hvis livet ditt består i å blogge og laste opp bilder til flickr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå