ArmenMinAU Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Han skulle ha voldtatt henne isteden, herregud. Da hadde han hvertfall fått litt mus (om ikke dårlig mus) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Han skulle ha voldtatt henne isteden, herregud. Da hadde han hvertfall fått litt mus (om ikke dårlig mus) 7402541[/snapback] Ja faktisk, men siden det er en politiker tror jeg det hadde vært noe høyere enn 15 da, men han kunne ha voldtatt en random person og fått maks 10år... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Synes litt synd på fyren.. Angrer sikkert bittert, men hvem sku da tro at man kunne få 15 år for det der, er bare tull. Nok med en stor bot els.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Synes litt synd på fyren.. Angrer sikkert bittert, men hvem sku da tro at man kunne få 15 år for det der, er bare tull. Nok med en stor bot els.. 7402597[/snapback] KAn tenke meg at hvis han får 15år ( ) så blir det nok store protester rundt om kring Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Synes litt synd på fyren.. Angrer sikkert bittert, men hvem sku da tro at man kunne få 15 år for det der, er bare tull. Nok med en stor bot els.. 7402597[/snapback] Jeg hadde ledd og grått på samme tid når jeg hadde funnet ut det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dommen er satt! 30 dager ubetinget fengsel!! Ble nesten 15år Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hele greia var bare for oppmerksommhetens skyld ..Hadde blitt for dumt og tragisk med 15 år. Endret 4. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 30 dager er likevel for mye....hvis jeg hadde gjort det på en kamerat i offentlighet hadde han kanskje bare blitt litt sur. Faen så dårlig humor hun dama har. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er jo loven som sier så da. Hadde han ikke fått noe straff om hun hadde sagt: "ja, det var greit. Jeg tilgir han" els? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hadde du kasta ei kake på meg så hadde jeg blitt forbanna og anmeldt deg og du hadde fått ei bot. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er så lite som trigger folk til å gå til politiet når til dags. Det sa purken til meg når jeg var inne på avhør for å kjøre en bensindrevet sparkesykkel. Han nevnte også at de skulle ønske det ble mindre at det, men at det er sånn samfunnet er nå til dags. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg sier det jeg tenkte når jeg leste artikkelen : "EID!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fy faen så latterlig. folk som voldtar barn får jo mindre straff jo. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fy faen så latterlig. folk som voldtar barn får jo mindre straff jo. 7422654[/snapback] amen Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fy faen så latterlig. folk som voldtar barn får jo mindre straff jo. 7422654[/snapback] amen 7422661[/snapback] Har du mange eksempler på voldtekt av barn som har blitt straffet med mindre enn 30. dagers ubetinget fengsel eller er dette kun fantasien din som løper løpsk? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Han refererer nok til straffen på 15 år. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Han refererer nok til straffen på 15 år. 7422720[/snapback] Straffen eller strafferammen? Med tanke på at samme lovbestemmelse kunne vært brukt ved terroranslag mot Kongen i statsråd, så er det greit at man skiller de to fra hverandre. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva var motivet til denne kakekasteren?? Kanskje en liten undersøkelse av "toppetasjen" på vedkommende hadde vært mer passende enn fengselstraff? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Det er vel heller strafferammen som burde endres. Heldigvis ble det utvist skjønn i saken. 30 dager høres langt mer passende ut. Tviler på at han kommer til å sone. Blir vel ikke akkurat prioritert som noen farefull forbryter akkurat. Endret 4. desember 2006 av guardianpegasus Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Cybbe mener tydeligvis at både lovavdeling og ikke minst påtalemakten har gjort et godt og grundig arbeid når de valgte fremgangsmåte.. Han/henne om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå