Gå til innhold

Tilgang til registry

lysbryter

Anbefalte innlegg

Jeg har installert Windows på en ny harddisk. Jeg har tatt vare på innholdet på den gamle for å kopiere over nyttig data etc.

CuteFTP lagrer "kontoer" i registry, hvis jeg ikke tar feil. Finnes det en måte å editere registreret fra den nye installasjonen?

Håper jeg forklarte meg godt nok. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forklarte nok for dårlig ja. :razz:

Jeg booter kun med ett OS.

Det jeg mener: Filene etter den gamle windows-installasjonen ligger fortsatt på harddisken. Finnes det noen måte jeg hente ut informasjon fra registeret i den gamle installasjonen på, fra min nåværende windows-installasjon? Er vel ikke bare å åpne .dat-filene i notepad... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 15:30, skrev plex-:

Du hadde gjort det en del enklere for deg om du hadde brukt export i registry på den gamle versionen.

Jeg vet.... Det er selvsagt det jeg skulle gjort, men det er lett å ikke huske ALT når en skal installere på nytt.... Er jo derfor jeg spør nå også, sant... :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-10-31 09:13, skrev PIIIpower:

cuteftp lager en fil med alle kotaktene. bruk søk og søk etter filer som inneholder... ett ellerannet du veit fila har f.ex ftp.dvdripoff.com så legger du bare fila inn i cuteftp katalogen.

Det stemmer ikke med 5.0 XP versjonen av CuteFTP iallfall..... tror nok informasjonen er lagret i registeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...