Ragz Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Først la jeg inn en fil som heter: Chipset_WINXP32_V665 fordi d står d at jeg skal gjøre her: http://support.asus.com/download/download....8N-SLI%20Deluxe V6.65 2005/07/26 update OS WinXP "Description nVidia Chipset(CK804) driver version V6.65 for Windows XP(WHQL). To avoid crashing file system, please do update the chipset driver before updating Bios version 1012 or later" Deretter lastet jeg ned filen til den nye biosen, A8NSD016 La også inn ny asusupdate, deretter oppgraderte jeg bios. Alt ser fint ut, jeg booter finner ikke windows endrer bootinstillingene slik at raid blir 1prio. XP lastes inn, søker etter nye drivere til div. IDE tingtang ber om å boote.... jeg gjør d. Ved neste oppstart så fryses viduet når windowslogoen kommer opp. Forsøker igjenogigjen... samme resultat hver gang. Safe mode virker heller ikke... Til slutt gir jeg opp og slenger i wincd for å legge inn alt på nytt. Da kommer jeg faktisk inn i windows av en eller annen merkelig grunn. Men hva i allverden skal jeg gjøre for å slippe d i all fremtid da? Noen som har forslag som forhåpentlig vis ikke gjør ting værre hmm kanskje sove snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå