Erik B. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, jeg har mistet cden som fulgte med kamera mitt sony hc17e. Jeg trenger USB driverene. Fant ikke mye på google? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fann drivar til HC20 på Sonystyle.com, men kan ikkje garantere at den vil fungere. Kanskje unødvendig å seie, men skal du overføre video frå tape må du nesten bruke firewire. USB fungerer dårleg til det. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Skal sjekke om de virker i morgen, var på vei i loppekassen! Jo det vet jeg! Jeg har firewire, men dersom man bruker firewire sammen med hc17e som webkam funker det ikke noe bra. Alt blir vist 10 ganger mer forstørret enn hva det egentlig skal være. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Webcam ja, då er nok USB det beste. Håper det fungerer. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Og det gjorde det, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå