melsom Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Idag, Fredag 28 Juli er det Sysadminday! Eller som det så fint heter på norsk Systemadministratorenes dag. Gratulerer alle sysadmins! Mere informasjon finnes på www.sysadminday.com! Endret 27. juli 2006 av melsom Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hihi så stilig regnes system ansvarlig hjemme som sys admin? eller DC++ Operator? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Det meste egentlig, hehe. Nettsiden sier følgende: This appreciation day includes many system administrators: * Computer Administrators * Network Administrators * Internet Administrators (webmaster) * Telephone (PBX) Administrators * Voice-Mail Administrators * Database Administrators (DBA) * Email System Administrators * Mainframe Administrators Jeg å en gjeng andre skal samles imorgen og spise kake å ha det gøy Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hmm, blir network og computer admin jeg da.. etersom det er jeg som styrer nett og pc her hjemme.. og nettverk er jo dc det og ^^ men om jeg gidder feire.. får ta meg en go kjøretur til nordstrand og spise kebab med mikke. word Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det meste egentlig, hehe. Nettsiden sier følgende: This appreciation day includes many system administrators: * Computer Administrators * Network Administrators * Internet Administrators (webmaster) * Telephone (PBX) Administrators * Voice-Mail Administrators * Database Administrators (DBA) * Email System Administrators * Mainframe Administrators Jeg å en gjeng andre skal samles imorgen og spise kake å ha det gøy 6570992[/snapback] Haha melsom ^^ Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Genialt påfunn! Opp og steke pizza snart!? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Haha melsom ^^ 6570999[/snapback] Ha, ha? hihi! Skal ta et bilde av kaka imorra jeg. Den er jaggu søt Synd vi ikke har bilde av evt. tux eller beastie på den Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) No fear, the haakie is here: Ta en titt her Endret 28. juli 2006 av haakie Lenke til kommentar
pebkac Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Gratulerer til meg! og dere .. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg skal ihvertfall ha kake idag. mainframen har jobbet veldig bra de siste året:) Lenke til kommentar
melsom Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Her er bilder fra vår sysadmindag Den ble feiret med nerding, kake og en liten anelse alkohol :) Samt ett å annet styremøte såklart. Legg opp deres bilder av dagen! Det som henger på veggen er WPA2 keyen så folk kom seg på nett! Den er dobbelt så lang som det som synes på bildet, totalt 3,5m Endret 28. juli 2006 av melsom Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Her er bilder fra vår sysadmindag Den ble feiret med nerding, kake og en liten anelse alkohol :) Samt ett å annet styremøte såklart. Legg opp deres bilder av dagen!6575956[/snapback] Du som står bak kamera da eller? Ser meg ut som en gjeng sysadmins ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå