Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratulerer med sysadminday!

Anbefalte innlegg

Idag, Fredag 28 Juli er det Sysadminday! Eller som det så fint heter på norsk Systemadministratorenes dag. Gratulerer alle sysadmins! :)

Mere informasjon finnes på www.sysadminday.com!

Endret av melsom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det meste egentlig, hehe.

Nettsiden sier følgende:

This appreciation day includes many system administrators:

* Computer Administrators * Network Administrators * Internet Administrators (webmaster) * Telephone (PBX) Administrators * Voice-Mail Administrators * Database Administrators (DBA) * Email System Administrators * Mainframe Administrators

Jeg å en gjeng andre skal samles imorgen og spise kake å ha det gøy :)

Lenke til kommentar

hmm, blir network og computer admin jeg da.. etersom det er jeg som styrer nett og pc her hjemme.. og nettverk er jo dc det og ^^ men om jeg gidder feire.. får ta meg en go kjøretur til nordstrand og spise kebab med mikke. word

Lenke til kommentar
Det meste egentlig, hehe.

Nettsiden sier følgende:

This appreciation day includes many system administrators:

* Computer Administrators * Network Administrators * Internet Administrators (webmaster) * Telephone (PBX) Administrators * Voice-Mail Administrators * Database Administrators (DBA) * Email System Administrators * Mainframe Administrators

Jeg å en gjeng andre skal samles imorgen og spise kake å ha det gøy :)

6570992[/snapback]

Haha melsom ^^

Lenke til kommentar

Her er bilder fra vår sysadmindag :) Den ble feiret med nerding, kake og en liten anelse alkohol :):) Samt ett å annet styremøte såklart. Legg opp deres bilder av dagen!

Det som henger på veggen er WPA2 keyen så folk kom seg på nett! :love: Den er dobbelt så lang som det som synes på bildet, totalt 3,5m :D

post-43510-1154121895_thumb.jpg

Endret av melsom
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...