Diotoxe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hei, jeg har et lite problem, jeg har akkurat satt opp dualscreen, men når jeg bruker "vis skrivebord" knappen, så viser den skrivebordet på begge skjermene, og ikke bare primærskjermen, som jeg vil. er det noen måte å fikse dette på? på forhånd takk. Diotoxe Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hva slags skjermkort har du. Hvis du har et med ATI grfikkprosessor, har du catalyst control center? I det nyeste catalyst control center kan du fikse på sånt. Lenke til kommentar
Diotoxe Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Har ATI skjermkort, ja. Men jeg kanke si jeg finner det i catalyst control centeret =\ Guide me? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Mulig du har bare drivere, gå til ATI.com og last ned CCC. Lenke til kommentar
Diotoxe Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Neida, har ccc. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du kan alternativt lage en snarvei til skrivebordet som da åpnes i en mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå