Droideka Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Du har 2500kr i lomma... Du TRENGER eller BARE MÅ ha et digitalkamera HVILKET kjøper du, og HVORFOR kjøper du akkurat dette kameraet? Kanskje du allerede HAR kjøpt dette kameraet? svar eller forsvinn.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Du kjøper den her og betaler resten etter 9mnd. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 2500, verken mer eller mindre... [ Denne Melding var redigert av: Droideka på 2002-10-19 14:49 ] Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Et Nikon Coolpix 2000... Har lest en del tester + at jeg har prød det selv, og min konklusjon er at dette er et kamera der du får mye for pengene (2 Mpix, 3x optisk zoom osv...) pris = Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 For under denne prisen bør du få en Olympus C-220Z med 2,1 mpix og 3 x optisk zoom, med original batterilader, 4 batterier og et 128 MB SM-kort. Uansett hva du velger: Gå i en butikk, se på det, sjekk at betjeningen av kameraet passer deg. Etter at du har kjøpt leser du selvsagt bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Joda, det er et bra kamera det, en kamerat av meg har det kameraet...ganske bra, men fortsett og kom med flere forslag, har tenkt å kjøpe snart, og bare må ha det beste til denne prisen.... kom kom :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå