Peat Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Vet noen om det går ann å endre snarveiene til hurtigtastene som er over tastatruret (internett og mail)? P1 og P2 vet jeg man kan bruke QL Button til, men hva med de to andre? Edit: Fikk svar av både zepto.dk og netshop at det ikke lar seg endre på internet- og mail-knappen på den måten jeg tenkte på. Fant dog ut at det "bare" er å sette f.eks firefox som default browser og f.eks Gmail som default mail-klient (problem løst, m.a.o.) Endret 10. juli 2007 av Peat Lenke til kommentar
skyline Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Noen andre som har problem med Sony DVD-RW`en ikke fungerer i Vista? Får bare beskjed om at enheten ikke kan starte. I tilleg har jeg hatt boot problem fra dag en, må i 9 av 10 oppstarterter innom bios trykke F10, velge save, før pc`en klarer å boote. I det siste har jeg også fått SMART meldinger om at disken er i ferd med å faile. Så jeg må nok sende inn pc`en til service. Da skal jeg få oppgradert cpu`en til T7400 2,16Ghz og få montert tv tuner. Dagens spec: 2,16 GHZ T2600 2 GB Kingston Ram (667mhz) 120 GB Seagate disk Sony Slut-In Dvd-rw Ellers rimelig fornøyd med maskinen, kunne sefølgelig vært kjappere, men den duger helt greit. Lenke til kommentar
nasum Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Håper på at min blir fikset nå. Sendte inn min 6625wd på rep pga at den plutselig begynte å bruke oppimot en 20 forsøk på å boote. Elsker den maskinen, men det er kjipt med slike problemer. Har ventet i straks fire uker på at den skal komme i retur, noe jeg syns er dårlig service fra netshop sin side. Men for den som lurte angående museknappen, Fikk fikset den. hvordan er uvist =) Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Er det S/PDIF utgang på denne? Er ikke S/PDIF noe slikt som dette: ? Kan ikke se helt hvor jeg kan putte inn en slik kabel i min søte Zepto 6615WD.. Endret 10. mars 2007 av thomasw Lenke til kommentar
Peat Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Det er S/PDIF på Zepto 6615, men ikke med samme kontakt som den pluggen du viser til. Du kobler S/PDIF-pluggen i samme kontakt du plugger headphones/forsterker/whatever... Bare husk på å slå på S/PDIF i Realtek-panelet Mulig det finnes overgang slik at du ikke behøver å kjøpe ny kabel... Lenke til kommentar
magnuseb Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei Lurer på om Zepto Znote 6615wd fortsatt er en pc å satse på eller om den er litt utdatert. Ser at jeg får en for 10000 på netshop. Jeg trenger en pc som brukes til blant annet 3dmodellering og grafikk. Ser at man maks kan ha en 1 gig ram i hver slot. Vil det være dumt for for fremtidig oppgradering.... Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg er kjempefornøyd med min. Funker helt gull Bærbar spillemaskin til de grader Stasjonære maskina er parkert, og brukes bare som film og nedlastningsmaskin Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 er det noken så veit ka ej burde gjer når varme utviklinga skjer for fort påp znote 6615 wd var ikkje slik før Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Costa, vet ikke. Men min har ihvertfal absolut ingen problemer med varme. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Costa, vet ikke. Men min har ihvertfal absolut ingen problemer med varme. 8789043[/snapback] skal sende min til netshop nå så =) Lenke til kommentar
gresh Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Se første punkt i Zepto 6615WD F.A.Q. Kanskje du har mye støv i maskinen. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 har fiksa den =) sendte den til netshop =) var for mykje støv ja=( bra suppoert fra netshop foresten =) Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 er det noken som veit korleis vi kan spele på fullskjerm på znote 6615 ? Lenke til kommentar
Peat Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 er det noken som veit korleis vi kan spele på fullskjerm på znote 6615 ? 8873109[/snapback] Alt+Enter på film og i spill skal det gå automatisk. Lenke til kommentar
Bambi1984 Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Et lite spm her, bestilte denne pcen hos netshop for snart 10 dager siden. Hvor lang tid kan ting ta da. står fortsatt bare med rød skrift leveres neste dag. SKifter slik hver dag. Vil ha nye pcen min jeg Lenke til kommentar
Peat Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Ta en telefon til dem eller send dem en mail. Er sikkert en eller annen komponent du har valgt som de ikke har på lager og venter på den! -P Lenke til kommentar
Bambi1984 Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Ja får vel gjøre det;) hehe Er spent på den pcen håper den er verdt de 10 lappene den koster venter i spenning Lenke til kommentar
Peat Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Et litet råd er å prøve ut "alt" på laptopen tidlig, som f.eks nettverkskortene... På min var det noe jall rundt LAN-kortet bare 2 dager etter at jeg mottok den. Måtte sende den inn for å bytte hovedkort. Siden da har den fungert så godt som feilfritt (cirkus 6 måneder) Lenke til kommentar
Bambi1984 Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Oki takk for tipsa. Vær sikker på at den skal testes ut;) Bare få den nå så blir alt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå