Gå til innhold

Zepto Znote 6615WD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+19283741
Grafikkoppløsning:

1440x900... litt lav kanskje for spilling? eller funker det fint?

6852178[/snapback]

Hvor får du disse tallene i fra? På netshop står det at det er høyere oppløsning enn dette..

 

Hva er hovedforskjellen på denne og 6214 utenom design, skjerm str. og oppløsning?

Etter min mening er skjermen og oppløsningen et godt argument for å velge denne siden det koster bare 500 kr ekstra. På en annen måte liker jeg designet på 6214 mye bedre.. Hva syns dere andre om designet på 6214 kontra 6615?

 

Finnes det forresten noen tester om denne mod? Finner ingen jeg :(

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Fant en test på en dansk side, husker ikke hvor i farta. Tror den fikk god omtale.

 

Tror kanskje jeg kommer til å gå for 6214 pga design. Design betyr en del for meg. Hadde designet på 6615 vært like bra hadde det jo vært ingen tvil da jeg syns det er uten tvil verd å bruke det lille ekstra for en bra skjerm kontra en dårlig.

Lenke til kommentar
6-cellers er default

7272267[/snapback]

Hmm.. Rart de ikke lar folket få valget mellom 6 og 12 som default.. De hadde jo ikke tapt noe penger på det akkurat :dontgetit:

7272289[/snapback]

 

Takk for svar! Er enig i det... Jaja, får vel heller kjøpe 12 cellers senere hvis 6 skulle bli for lite. Dette hvis valget faller på zepto...

Lenke til kommentar

Har ingen ting å klage på når det gjelder "høyden" på pc'en. Syns den faktisk er meget behagelig. Ingen enorm varmeutvikling noe sted (kan fint sitte med den på fanget en time eller fire.)

 

Dersom du vet du kommer til å bruke maskina endel uten strøm tilgang (på batteriet) er det virkelig å anbefale å kjøpe et 12cell batteri da org. 6cell har UTROLIG dårlig levetid. Vi snakker om ca 1 time og litt til ved litt blandet bruk.

 

Er fortsatt utrolig storfornøyd med maskina. Bruker den daglig. Ingen problemer med noe egentlig. Bluetooth'en kan være litt motvillig innimellom, men ingen problemer osv :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...