Gå til innhold

Zepto Znote 6615WD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det funker å stappe inn en Dothan i den W15 maskina ?

Den har jo samme sokkel.

6892248[/snapback]

 

 

 

Har du fått installert den siste driveren til dette skjermkortet? jeg får bare feilmelding om at det ikke finnes hardware som støttes av installasjonsprogrammet.. kjipt...

Lenke til kommentar

Hmm, Batteri levetiden er utrolig dårlig. men vil nok bli meget mye bedre med et 9 cell batteri eller 12cell om noen vil ha det så stort.

 

Generelt er jo maskina veldig pent bygget, enkel å ta med, ingen utstikkende deler, meget god skjerm, og kraftig hardware. Har ikke problemer med noen ting som er standard, men ville gjerne vist hvordan i huleste jeg skal få inn nyeste grafikkdriverene til nvidia, når ikke GeForce 7600 står på lista, bare GT og noe annet tull, og heller ikke GO driveren fungerer. Du kan ikke bare intallere driverene, du må inn på enhetsbehandling å gjøre det på den tungvinte måten. Skal se om jeg finner igjen den guiden som er laget for de som ikke vet hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar
MEN Hvilket skjermkort valgte du fra den listen? Som jeg tidligere har sakt så fant jeg ikke noe rent 7600, kun gt og en annen type, brukte du en av disse uten problemer?

6946903[/snapback]

 

jeg husker bare at jeg tok et av 7600 kortene... fungerer fint... litt bedre ytelse etterpå men ikke mye

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har et problem, når jeg forsøker å aktivere trådløs kortet kommer det bare opp "Bruk maskinvarebryteren for å aktivere den" jeg trykker da inn "Fn - F2" som ser ut til å være maskinvarebryteren, når jeg da på nytt forsøker å skru på trødløs nettet kommer bare samme meldinga opp igjen:S har lastet ned den nyeste driveren fra zepto...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...