Gå til innhold

Zepto Znote 6615WD


Anbefalte innlegg

Zepto Znote 6615WD nVidia 7600 m/512MB 15,4" WSXGA, WLAN, BT, 3 i 1 kortleser

Standard

1 stk. Produksjon og testing av PC bærbar PC (På lager 100+)

1 stk. Zepto W15-945PM barebone 15,4" WSXGA+, BT/Kortleser/Napa (På lager 15)

1 stk. Sony Slot-in DVD-RW DL Til Zepto 6214 og 6615 (På lager 100+)

1 stk. Zepto tastatur 6x15WD Norsk layout (På lager 20+)

1 stk. LapBack Backup software OEM Denne versjonen kan kun kjøpes med ny PC (På lager 2)

1 stk. Intel Core Duo T2400 1,83GHz FSB667 2x2MB CACHE BOXED "Yonah" Dual Core (Ubekreftet 28.07.2006)

1 stk. OCZ DDR2 SODIMM 1024MB PC-4200 533MHz. (4.4.4.8) (På lager 20+)

1 stk. OCZ DDR2 SODIMM 1024MB PC-4200 533MHz. (4.4.4.8) (På lager 20+)

1 stk. Seagate Momentus 100GB 7200RPM 8MB S-ATA/150 2,5" 9,5mm ST910021AS (På lager 7)

1 stk. Microsoft Windows XP Media Center 2005 Norsk Versjon (M93-00210) OEM (På lager 10)

1 stk. Intel PRO Wireless LAN Mini PCI 3945ABG 11-54MBPs (På lager 20+)

 

alt i alt ca 14k er dette en god pc vil dere tro? kjøpte den idag men lurer på hva dere syntes?

Noen som har erfaringer med pcn? tester o.l?

husk at jeg har oppgradert pcn fra hvordan den står orginalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Har du fått noe inntrykk av pc'en?

 

Vurderer selv denne. Var innom Netshop idag og testet den, og det virker jo som en ok pc!

 

Jeg følte at touchpaden var litt stor, og lett å komme borti. Mulig dette bare er en vanesak..?? Hva mener du om støy og varmeutvikling?

 

Og en liten digresjon: Har Windows XP Media Center all funksjonaliteten til XP Pro?

 

Fredrik :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, jeg er også strålende fornøyd me denne pcen! design, ytelse, vekt..alt er veldig balansert..:D Batteriet er et lite minus men det er ikke veldig ofte jeg er en plass uen stikkontakt så det funker og det er jo hvisking i gangene om et stærre batteri til denne modellen også.

 

Eneste jeg har opplevd som negativt me maskinen i bruk er som nevt tuchpaden (men bruker ekstern mus:D ), men her i dag fikk jeg bluescreen men beskjed om at fysisk minne ble dumpet og jeg måtte restarte pcen! Det samme skjedde igjen 10min etter første gang, men nå har jeg hatt den oppe i et par timer uten problemer..Noen som har forslag til hva det kan være og eventuellt løsning..? FIlen som blir nevnt er: nv4_disp.dll...

 

Men ellers en syyyyk bærbar..:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja, jeg er også strålende fornøyd me denne pcen! design, ytelse, vekt..alt er veldig balansert..:D Batteriet er et lite minus men det er ikke veldig ofte jeg er en plass uen stikkontakt så det funker og det er jo hvisking i  gangene om et stærre batteri til denne modellen også.

 

Eneste jeg har opplevd som negativt me maskinen i bruk er som nevt tuchpaden (men bruker ekstern mus:D ), men her i dag fikk jeg bluescreen men beskjed om at fysisk minne ble dumpet og jeg måtte restarte pcen! Det samme skjedde igjen 10min etter første gang, men nå har jeg hatt den oppe i et par timer uten problemer..Noen som har forslag til hva det kan være og eventuellt løsning..? FIlen som blir nevnt er: nv4_disp.dll...

 

Men ellers en syyyyk bærbar..:D

6676443[/snapback]

 

sannsynligvis er BSoD'en forårsaket av driverene til grafikkkortet i maskinen (nv4_disp.dll).

Start maskinen i sikkermodus, gå så til enhetsbehandling, finn nvidia display adapter og avinstaller det derfra, restart og installer driverene på nytt. Det skal ifølge flere andre steder hjelpe. (som f.eks http://www.daniweb.com/techtalkforums/post149014-5.html )

 

EDIT: la til litt

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
Ey, samme PC jeg endte opp med!

 

Jeg droppet dog operativsystemet, og gikk heller for

-litt raskere ram (1024mb 667mhz x2)

-2ghz prosessoren (500kr dyrere)

-en 60gb's 7200 rpm harddisk

 

Det hele endte da på 13300 kroner :)

 

Håper og tror jeg blir like fornøyd som deg  :)

6754519[/snapback]

Ok, men dette tilbudet er med både operativsystem 2ghz og 2 gb ram altsp 8204 modellen

Lenke til kommentar

Er selv super fornøyd med maskinen her. Kjøpte den for ca 2 uker siden og alt har bare vært en fornøyelse. Untaket hittil har vært batterilevetiden og at den av og til har låst seg når jeg har flyttet den over fra stuebord til skrivepult etc. Men sett bortifra det er det en kanonbra laptop som funker til de fleste spill i tillegg til det meste annet man vil drive med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...