SisteBert Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Noen som vet hva det er? ER det bra eller dårlig? www.PestTrap.com Jeg får det som pop up hele tia Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Kommer det som en popup, er regelen at det er IKKE bra. Og må unngås for enhver pris.. Seriøse spywareprogrammer taler ikke med tveegget tunge :-) Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Kommer det som en popup, er regelen at det er IKKE bra. Og må unngås for enhver pris.. Seriøse spywareprogrammer taler ikke med tveegget tunge :-) 6570709[/snapback] ok hoho. Det kommer nede på startmenyen. Lasta ned et program, men når jeg skal slette det sier det: Du må restarte først! måtte ikke restarte når jeg instalerte Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ikke restart... Kjør ccleaner fra lenken under (superprogramtråden) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen, trådstarter bør kjenne til denne nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg