Joachim_PepSI123 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Hei jeg lurer på om det er noen som vet om det er noen brae nettsteder som man kan få kjøpt MC deler på? Endret 27. juli 2006 av Joachim_PepSI123 Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 www.mc-deler.no www.crash.com www.speedoptions.no kommer ikke på fler i farta Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 www.pm-salg.com er også ganske bra. http://www.norskmotorimport.no finner du det ikke på noen av de fem nettsidene må du nokk til forhandleren. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg bruker MC-1. 55 19 07 73. Har ikke nettside. De holder til i England, men det er norsk. Bestillte til og med dekk der. Måtte jo få lagt dekkene om i en butikk i Bergen. De ble litt sur når jeg sa at jeg hadde bestillt dekkene i England... hehe Bare pass på å få gjentatt bestillingen etter at du har bestillt. Du må oppgi VISA kortnummer for å bestille. Da trekker de kortet i England når de sender varene. Toll og porto blir også trukket. Porto er fra 10 pund og oppover. Ha klart lakk-kode når du bestiller. De pleier å legge dette inn i sin kundedatabase. Orginaldeler til Honda er spesielt billig der. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Har lest om en på classichonda.no sitt forum som har svært dårlig erfaring med MC-1. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har lest om en på classichonda.no sitt forum som har svært dårlig erfaring med MC-1. 6581714[/snapback] Finner ikke dette i Classic Honda sitt forum. Link? Jeg har nå ganske god erfaring med MC-1. Trengte noen kåpedeler. Under halve prisen inkludert porto for en kåperamme. Orginale bremseskiver er også halve prisen. Eneste er at du må få de til å gjenta bestilling før du legger på. Ringer du for å bestille noen deler og spør om prisen pået luftfilter, så kan det godt hende at luftfilteret også leveres uten at du har bedt om det. http://www.mcmarine.no/som forhandler Honda i Bergen er helt håpløs. Svarer stort sett ikke på telefon. Har ikke engang speedometerwire inne på lager til min CBR 600. Tar mye lengre tid å bestille der enn fra MC-1 i England. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det lå vist i det gamle forumet: http://www.classichonda.no/forum/viewmsg.a...10&Showsub=1036 Jeg ba om en pris på noe småtteri fra dette firmaet. Ganske raskt kom tilbudet. Jeg sa da følgende:Tilbud mottatt, riktignok blir det litt dyrere enn i Norge, men send ett sett omgående. Da fikk jeg følgende til svar: Det blir ikke sendt noen deler til deg før du har forstått følgende: Vi leverer original deler til lavpris hver uke året rundt til Norge. Vi leverer deler raskt & fraktfritt direkte fra England til Norge. Denne servicen " vokser ikke på trær" om vi så må si det banalt... Sett deg inn i hva du snakker om !!! Vi er ett "hardt" arbeidende Team i England, som ikke "farer" med tullsnakk. Dermed har vi ikke tid til kunder som tydelig ikke har erfaring med virkeligheten i mc-bransjen & tror alternativene til vår service er mange. Hvis du mener at noen i Norge kan levere delen Original Honda rimeligere enn MC-1 pris & like raskt så synes vi at Du bør kjøpe den i Norge. Hilsen Kristin Grindheim MC-1 INTERNATIONAL LTD (UK DET ER VEL KANSKJE IKKE NØDVENDIG Å SI AT JEG AVBESTILTE ØYEBLIKKELIG Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tydeligvis en butikk som vet å sette pris på seg selv. Jeg sluttet å handle der etter at de begynte å forlange at man kjøper en haug med det de definerer som "slitedeler" for å få kjøpt andre ting til vanlige priser. http://www.davidsilverspares.co.uk/ har ingen slike primadonnanykker. Prisene er også lavere, men frakten er dyr. Kun Honda. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Såpass? jaja. er utrolig bra med forumet her. Bra å utveksle erfaringer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå