wiley Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er bilder som "Våtedalen, Nordfjord" som gir meg lyst til å kjøpe polariseringsfilter. Hver gang jeg ser slike himler klør det i lommeboka også er det jo så billig fra Hong Kong ...! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hver gang jeg ser slike himler klør det i lommeboka også er det jo så billig fra Hong Kong ...! 6590349[/snapback] Kjøp for guds skyld ikke filter uten multicoating. De er 10 ganger dyrere (men fortsatt billige i forhold til Norge). Gratulerer nok en gang til Ragamuffin, og så venter vi i spenning på neste tema... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Gratulerer Ragamuffin jeg også med et fantastisk bilde! Ellers har vi omsider fått en egen tråd for konkurranser, og runde nr 7 er å finne HER! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Takker for det anew og sentimental Ja tråden er posta i nytt forum, men av en eller annen merkelig grunn kom ikke posten inn på lista på førstesiden som folk ser....hmm. Endret 4. august 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå