napalm Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Skjermen min rister noe veldig. Fra side til side... Kjører 1024*768 og 85Hz. Rister spesielt i bios og i renegade... Hva er det?? noen som vet? Trenger hjelp fort!!! Takker Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hvis hele skjermen rister så kan jeg ikke hjelpe deg. Jordskjelv ? Står ustøtt ? Poltergeist ? Men hvis det er bildet du mener så kan det være pga oppdateringsfrekvensen går ned til 60Hz i noen spill (og i BIOS/DOS) For å fikse dette kan du laste ned nvreffix. Søk på http://www.google.com. Da vil det sannsynligvis blir bedre i spill, men det hjelper ikke noe i Bios. Det skal være sånn. Men hvis det er mye værre hos deg enn hos andre så kan det være skjermdriverne eller rett og slett skjermen som er slitt/defekt. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Prøv å still på moire. Hjalp hos en kammerat hos meg. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Om det også rister i bios har ikke skjermdriveren loadet enda, jeg vil tro skjermen din er på vei til å ta kvelden:) Kjøp en ny reserveskjerm hvertfall:) Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Har du sett om det er noen støm transformatorer ved skjermen, står det høytalere rett ved. hvis du har prøvd det kan jeg dessvere ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 flytt ting som kan påvirke signalene til skjermen eller bilderøret (ting som sender ut forskjellige typer stråling, magneter osv). finn en knapp på skjermen som ser ut som en magnet med strek over eller noe slikt. trykk. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå