Edstro Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Eg har en windows 2003 server som er på helle tiden å det går fint. Men maskinen klarer ikke å være logget inn helle tiden. Eg har bare en login konto å det er administrator. Den er logget inn så går det kansje noen timer så logger den seg av å eg må stille inn alt på nytt igjen (ikoner,klokker å litt til) ikke filserver,domene å sånt. Va kan eg gjøre? Lage nye konto? Eg vil at serveren skal være logget på administrator hele tiden. Også har eg et problem til. I internett explorer står security på high å det er veldig plagsomt. Så eg prøvde å stille den ned til medium men da komm opp: The recommended security level for this zone is "high". The level that you have chosen is lower than this. Please choose a security level of high or higher. Alså den nekter meg å stille den ned til medium. Dette gikk an før. Eg gidder ikke å formatere igjen. Det virker som hele serveren er et problem for meg. Men utifra dette så ser alt til å virke fint. Endret 27. juli 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
roac Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Eg vil at serveren skal være logget på administrator hele tiden. 6570236[/snapback] Jeg håper da for alt i verden at du har tenkt til at serveren skal være låst, slik at man må skrive brukernavn og passord for å logge seg inn. Hvis ikke har du en tikkende sikkerhetsbombe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå