SCV Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 noen som har handlet fra krapyl.no? Får du det du bestiller? lang leveringstid? bra kundebehandlig? osv osv osv.... Noen andre som vet om noen lignende sider hvor det selger funky og kule klær og slikt, vurderer sterkt og kjøpe et par ting der. på forhånd takk =) -Fred ut- Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Kjøpte et lite kjede eller noe der. Fikk det som avtalt i posten noen dager etter, funket helt fint. De svindler deg i alle fall ikke. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 De svindler deg i alle fall ikke. 6570155[/snapback] Det er nå akkurat det jeg har hørt. Veldig mange her på forumet som ikke har fått det de bestilte. Se litt i denne tråden. Jeg ville aldri bestilt noe der, ut ifra det jeg har hørt om de. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Første gang jeg bestilte fikk jeg varene rimelig kjapt. Andre gang kom de ikke. Og de svarte ikke på mail heller når jeg etterlyste bestillingen. Begge gangene bestilte jeg med postoppkrav. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Denne threaden er feilpostet. Denne flyttes til Forum -> Hardware -> Webshop- og butikkdiskusjoner for den har ingenting å gjøre i Off-Topc->Annet Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Selvsagt skal det bestilles med postoppkrav, sender ikke pengene mine til sanne svin uten at jeg får varene mine. Har hørt mye rart om krapyl.no nå. Sorry B-real fant ikke noe om webshop så og begynde og grave gjennom alle forumene tok for lang tid. Men nå vet jeg det iallefall. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har bestilt klær fra dem en gang, men kan ikke si at jeg ble imponert over leveringstiden. Ifølge nettsiden hadde de alt på lager, men det tok litt over 1mnd før jeg fikk pakken. Kan være at jeg var litt uheldig med leveringstiden, men det ble en ripe i lakken hos dem for min del. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 dårlig dårlig, en sopass kul butikk burde bry seg mer om ryktet sitt... Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 dårlig dårlig, en sopass kul butikk burde bry seg mer om ryktet sitt... 6573958[/snapback] Jeg venter fortsatt på 2 t-skjorter jeg bestillte i Desember i fjor Fikk 3 av 5 skjorter jeg bestillte i mars i år,men mangler altså fortsatt 2. Har sendt mail endel ganger ,men ikke hørt noe fra dem ennå. Tror nok ikke jeg handler der flere ganger nei. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Litt OT, men jeg ville ALDRI bestilt noe fra en webshop med David Hasselhoff halvnaken i latex på forsiden *grøss* Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Wraith: det er jo bare et plus Lenke til kommentar
V1660 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har kjøpt noe der..det kom i posten og gikk helt fint Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kjøpte nokre ting med dei, men enkelte gjenstandard var feil. Prøvde å sende fleire mailar, men fekk aldri svar. Virkar som at dei er svært useriøse når det gjeld kundeservice. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har også prøvd å handle der,ved 2 anledninger.Men fikk aldri tilsendt det jeg hadde bestilt av en eller annen grunn. Total mangel på kontroll og useriøst. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 vell vell, svindler gjør dem da ikke. Med mindre man betaler med visa, men er ikke noen sjangs for at jeg gjør det etter alt jeg har lest nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå