Gå til innhold

Søker koder til Engelsk-Fotball.net!


Anbefalte innlegg

Jeg driver ett nettsted som heter Engelsk-Fotball.net. Jeg ønsker at siden skal fortsette å vokse, og trenger derfor et mer brukervennlig design. Dette er i og for seg ikke en stor jobb, siden alt innhold må fylles inn etter hvert som det skjer ting på balløya.

 

Du som koder får ikke noe ansvar etter fullført jobb, du får den betalingen vi kommer til enighet om, og derfra og ut tar jeg over og driver siden som normalt. Føler mine kunnskaper innen "faget" er gode nok til dette.

 

Bare for å gå litt mer inn i detaljene så trenger du ikke lage noe publiseringssystem siden vi benytter EBA-News. Det vi trenger er altså:

- et nytt design

- poll/avstemming (som enkelt kan endres, pluss at gmale poller lagres)

- Quiz (et script som gjør at jeg/vi kan legge til quizer som medlemmene kan svare på +synlige resultatlister)

- + litt mer

 

Det viktigeste er at siden blir stilren, fin og brukervennlig. Hvilke kategorier siden skal inneholde tar vi over mail hvis du er interessert i denne jobben. Siden må være klar til seriestarten i England, så du får ikke noen superlang tidsfrist på denne jobben. Skulle det være interessent så er det bare å ta kontakt så diskuterer vi der i fra!

 

Ha en fin natt hilsen Erlend, [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...