Skevz Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Noen som vet hvor mye dette lar seg overklokke med standard kjøling.... noen som vil dele erfaring med meg? Kan få dette kortet for 600kr så lurer på hvor bra det er.... På forhånd takk! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Om du får det for 600 så kjøper du det uansett om det er en bra overklokker eller ikke. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 ja jeg vet det... men bare lurte liksom om det var bra til overklokking..... Funker det å bytte orginal viften med den som de selger på microplex.no (nvidia gf4 viften) Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Har et creative 3d blaster Geforce4 ti 4400,det er klokket hos meg til 310/670,dønn stabilt. det bråker verre enn støvsugeren til kjerringen,men har ellers 4 enermax'ere 80mm på full guffe,så det bråker endel her gården,men uten kab viftene er det fremdeles en del støy,noe som også kom frem av testen av kortet her på hardware.... konklusjonen må være at til overklokking fungerer det utmerket,men støynivået er ganske høyt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå