Kontorstol Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei, til alle dere som så CSI new york 28 juli! Helt på slutten såg Bonasara noe på internett! Her er det hun så! http://www.cbs.com/primetime/csi_ny/aresanob/ PS: Du trenger nyeste flash for å set det ! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hehe..Jeg satt med pc'n på fanget når jeg så den episoden. Klikket meg inn på sida like etterpå. Det hele virket som et pr-stunt for å promotere Kid Rock. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hehe..Jeg satt med pc'n på fanget når jeg så den episoden. Klikket meg inn på sida like etterpå. Det hele virket som et pr-stunt for å promotere Kid Rock. 6570139[/snapback] Hehe, ja men nå vet jeg hva jeg får se neste uke Jeg angrer på at jeg klikket meg inn Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) det er mindre spennende enn dere tror ..... og Arsanob er navnet hennes baklengs.. jeg ble direkte skuffet over "neste" epsiode Endret 28. juli 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå