Bjørn Andreas Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei, jeg har nettopp bestilt en Samsung Syncmaster 205bw skjerm.. men jeg ser att hos alle er de utsolgt/ikke på lager. Pixmania har den på lager, men de krever 500kr i frakt, og det mener jeg blir for dumt så det jeg lurer på er om det er noen folk der ute som vet når den kommer på lager igjen? på forhånd takk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=45974 på stretto.no og dropzone.no er det 4-7 dager til den er på lager ellers er det over 7 dager Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 ...kjipt.. ingen som vet en bestemt dato der ute? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Du kan jo sende en mail til det nettstedet du vil bestille det fra og høre Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 hmm.. ja:P.. kan vel i grunn gjøres så enkelt som det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå