Kakerlakken Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg prøver alltid å ta bilde av soloppganger på sjøen for å få med strålene fra sola. Sånn japansk "sunrise"-flagg stil.. Men sjelden jeg får det til. (Ikke på dette bildet heller) Lenke til kommentar
LucidNightmare Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Å, Du store! Det var Nydelig jo! - er. ingen har tatt vekk det nydelige.. Fantastisk Det er sånn.. dyster stemning liksom.. Skulle ønske jeg bodde ved vannet. Ville være mye enklere å få til et fint bilde da enn de stakkars bildene av solas første glimt over hustakene.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Fin soloppgang, og det har et fint blikkfang i den masten også. Ikke helt ueffent, altså. Du har dog brutt regel nr.1 ved landskapsfoto, som dette egentlig er. Horisonten skeiv, og ikke på en kunstnerisk måte. Du har vært innom her før, så du burde vite bedre. Her er det ingen kunstneriske alibier for å velge skeiv horisont, så dette er nok et resultat av slurv. Når du har rettet den opp, blir det et flott stemningsbilde fra Nordsjøen. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hehe, fint bilde ja. Dype fine farger, kan så vidt skimte baugen av skuta. Men horisonten er som sagt skjev... mulig du kan rette på det i etterbehandling? Lenke til kommentar
jlw Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fin bild. Men skulle gärna vilja ha lite mera detalj i båten, eller fartyget. :-) Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fiiiint bildet. Tok laang tid før jeg så baugen på båten. Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Takker for innspill! Jeg tenkte faktisk ikke over det med skeiv horisont, PMnormal! Og du har helt rett i at jeg har sett det rundt om her før.. Ingen unnskyldning, men på sjøen har jeg også problemet at båten beveger seg litt. edit: Rettet opp horisonten, og fikk frem litt mer detaljer på båten. Endret 31. juli 2006 av EverythingApe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå