eldavid Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Oppdelingen innen spill kategorien var dårlig (EA-games, ikke EA-games) ha heller to-tre hodkategoreier med f.eks: pc-spill, x-box, playstation, nintendo, andre --> m/flere underkategorier --> m/mest spilte spill osv... Ellers var layouten fin! Endret 27. juli 2006 av eldavid Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Du skriver rotete. 6570277[/snapback] Enkelt å greit, hold kjeft hvis du ikke har noe bedre å komme med! Endret 27. juli 2006 av eldavid Lenke til kommentar
LucidNightmare Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Oppdelingen innen spill kategorien var dårlig (EA-games, ikke EA-games) ha heller to-tre hodkategoreier med f.eks: pc-spill, x-box, playstation, nintendo, andre --> m/flere underkategorier --> m/mest spilte spill osv... Ellers var layouten fin! 6570255[/snapback] Nå har jeg ordnet opp der også. Takk for layout-skryt. Beklager om jeg skriver rotete, det har bare blitt sånn opp gjennom. Jeg er vant til å "henge rundt" der hvor folk forstår hva jeg mener.. men kan du forklare på hvilken måte jeg skriver rotete? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Her var det mye OT og til dels mobbing. Det er ikke bra. Stenger tråden og trådstarter kan lage en ny med bedre topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg