Reticent Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mornings, skal kjøpe meg en ny bærbar pc. Den skal være billig og det viktigste er at den har bra batterilevetid siden jeg allerede har en brukbar stasjonær PC. Vurderer disse to alternativene: Dell Inspiron 1300 med 6-cellers batteri og et ekstrabatteri som også er et 6-cellers batteri. Lenovo 3000 C100 som har et 8-cellers batteri med et eksternt 6-cellers batteri. Dell-PCen koster 6000,- mens Lenovo-PCen koster nærmere 7000,-. Hva tror dere om disse to, og har dere eventuelt andre liknende alternativer. Vil ikke bruke mer enn 7 høvdinger maks, gjerne mindre. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Halla balla! Flotte alternativer her, godt grunnarbeid, nydelig presentasjon, men jeg savner noen smilys :o Tror nok derimot Dell'en trekker det lengste strået, og ettersom den er sort vil skitne fingre skjules bedre. Hvis ikke du har grønne fingre da vettu! Sjalabais! Lenke til kommentar
Reticent Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Haha, bra spøk, adt! DU er kongen! DU! Endret 27. juli 2006 av Mizt Lenke til kommentar
sprocket666 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 OK, la meg bare forklare (eller oppklare, eller klare, eller Klara Ku*): Alle som har svart på denne tråden var i samme rommet idet de respektive postene blei posta i posten. Blei ferska i å ferske en fersken i å gire en girspak opp i baken til Bakken tilbake til bakken bakover (i fremtiden, åpenbart). Kan ikke noen svare serriøsst herr'a pliiiizzz?!?11!??!1 This is the room of people who care. Lenke til kommentar
sprocket666 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 I said people! OK, since I'm in a good mood... Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Dell sin ville ha vært den beste valget her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå