Gå til innhold

Musikk, trenger hjelp.


Sjel

Anbefalte innlegg

Altså, jeg lurer på om noen her vet om noen bra industrial metal band?

Altså industrial musikk blanda med screams o.l. Eller electronica blanda med screams for den del. Musikk av den type dem spiller på goth utesteder i london o.l.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, hehe. Jeg hører til vanlig på alt fra Mayhem til Cradle of Filth. Men det er ikke helt det jeg er ute etter. Så vist noen skjønner hva jeg mener, så hadde det vert hyggelig om dere kunne gitt meg noen tips om bra band. Innenfor sjangeren selvfølgelig.

 

( Ikke Black/Melodisk/Death/Heavy/Synth/Symfonisk metal )

(Men en blanding av det jeg skrev tidligere. )

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Altså, jeg lurer på om noen her vet om noen bra industrial metal band?

Altså industrial musikk blanda med screams o.l. Eller electronica blanda med screams for den del. Musikk av den type dem spiller på goth utesteder i london o.l.

6569800[/snapback]

Her er det en motsetning. Enten er det gode industrielle metallband eller så er det goterutestedsmusikk. :p Det blir i hvert fall lettere for meg å vite hva du vil ha om du fjerner ett av punktene.

Lenke til kommentar

Arrester meg om jeg tar feil nå, men jeg tror Mortiis er det du er ute etter. Har hørt veldig lite av det selv, men har hørt det kan gå under både industriell og gothic metal.

 

OBS: Han har noen ambient-skiver også om jeg ikke tar helt feil (altså ikke metal.)

 

Noen andre band:

Red Harvest (industriell ekstrem metall eller noe sånt)

The Kovenant (industriell "space" metal)

Within Temtation (gothic metal)

Ram-Zet (progressive black/gothic metal)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...