lassaron-jon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 når eg sette i det nye skjermkortet mitt nx7900GT so installerte eg ikkje driver, det gjekk av seg sjølv fordi eg hadde 7800GT fra før. so overklokka eg, og det er muleg at det blei litt surr med at eg hadde 2 versjonar av riva tuner pluss den på nVidia settings. so klokka eg for langt ein gong, og so sjølv om eg klokka ned so kom det artifacts i skjermbildet etter litt speling. eg har lasta ned dei nyaste drivarane. Sjølv om det er veldi høg temp på rommet mitt no so har eg standar clock og etter litt BF2 so gjekk det ikkje lenger. ista kom dette her opp : nokon som har peiling på kva som skjer? bør eg avinstallere drivara eller formattere dataen sidan eg har ny GPU? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 når eg sette i det nye skjermkortet mitt nx7900GT so installerte eg ikkje driver, det gjekk av seg sjølv fordi eg hadde 7800GT fra før. so overklokka eg, og det er muleg at det blei litt surr med at eg hadde 2 versjonar av riva tuner pluss den på nVidia settings. so klokka eg for langt ein gong, og so sjølv om eg klokka ned so kom det artifacts i skjermbildet etter litt speling. eg har lasta ned dei nyaste drivarane. Sjølv om det er veldi høg temp på rommet mitt no so har eg standar clock og etter litt BF2 so gjekk det ikkje lenger. ista kom dette her opp : nokon som har peiling på kva som skjer? bør eg avinstallere drivara eller formattere dataen sidan eg har ny GPU? 6569682[/snapback] Hei! Jeg tror det ligger en del rester av drivere, så forsøk formatéring. Forresten bra skjerm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 elsker skjermen! ok, men trur du drivercleaner funka? har ikkje testa det, men driver og cleaner høyrest bra ut i dinna situasjonen. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Gidder du å resize bildet ditt litt? For oss med ikke fult så stor skjerm så blir det litt for stort Men den feilen der kan og være CPUen din eller RAM. Prøv å fjerne driverene med driverclean og installer de på ny og prøv da. Så kan du kjøre noen runder med Prime for å se hvordan tempen og stabiliteten til CPUen er. Så ville jeg montert en vifte bakpå det GT kortet. Er enormt mange av disse kortene i 7900 serien til Nvidia som har hatt problemer med noen voltregulatorene som blir altfor varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå