ragamuffin Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det er ikke langt mellom disse, rundt om. Hagefryd vil nok mange kalle det. Canon 20D, EF 35mm på f/22, 1/60 Lenke til kommentar
brainware Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Synes de forskjellige elementene i bildet er løsrevet fra hverandre, slik at bildet ikke helt fungerer. En slags ubalanse hvor man ikke finner et rolig område å fokusere på. Busken ble dessuten for pjuskete. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Litt uenig med brainware i kveld. Jeg synes nemlig dette fungerer. Det er et vanlig motiv som er angrepet på en uvanlig måte. Jeg har ofte hatt slike type bilder i hodet, men har aldri vurdert å gjøre det på denne måten. Bravo. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Hehe..Som jeg trodde. Her ville det bli meninger om dette. Jeg tok en liten serie på 6-7 bilder av pjokken på trampolina, men det var noe spesiellet med akkurat dette. Et nokså abstrakt bilde som jeg ble sittende å gruble en stund på. (en kan en få inntrykk at det er konvertert til sort/hvitt, noe det ikke er...) Takk til begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå